Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 12:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 1:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
Nevim nevi :D
na popraskany zarovky je pod sedackou ridice, cerna mala krabicka s dvema konektory proti sobe...

= syntetyzator reci pane sefe :mrgreen: ... ja myslel ze mysli vyskovou regulaci xenonu :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 1:14 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
pane sefe, syntetizator reci je hlinikova vroubkovana krabicka myslim s dvema (cerveny a modry) konektory pod sedadlem ridice a kontrola prasklych zarovek je pomerne mala cerna plastova jednotka s dvema konektory s kabely do praveho uhlu vuci konektoru a konektory z jednotky jsou jen na desce s naletovanymi kontakty... a jednotka naklapeni xenonu je v kufru vlevo pod tapecírunkem na dvou desítkách matkách :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 8:34 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
uplně souboj mozků :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 12:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
A co je všechno za jednotky pod sedadlem spolujezdce? :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 5:14 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ted si nejsem uplne jistej, jestli tam neni jeste neco, ale kazdopadne je tam ridici jednotka variabilniho serva, jednotka airbagu a jednotka tempomatu

a NeviM tam ma este asi jednotku naklapeni xenonu :lol: joke

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 6:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Díky :-) právě jsem to měl rozebraný a mám tam dvě krabičky, asi teda pro airbag a tempomat.
Pak tam mám ještě volnej konektor, má 13 pinů, z toho jich je 12 obsazenejch. Je tam volně a neni kam píchnout :-) ten bude asi pro variabilní servo :-)
A asi jsem zjistil, proč mi nesvítí ta levá přední parkovačka. Otevřel jsem krabičku pro kontrolu světel a je tam vypálenej jeden odpor a tišťák pod nim. Tak si pujčim od někoho krabičku a vyzkoušim jestli to na ní pojede,

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 5:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Tak ventilek odvětrání nádrže by už měl fungovat. Stačilo připojit konektor. Kdo by to byl řek, že ten ventilek bude pod ŘJ motoru.
Tak do zhasnutí kontrolky ŘJ motoru zbejvá zprovoznit sahary.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 10:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
stačilo se zeptat :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 10:16 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Já se ptal... Třetí příspěvek na první stránce, poslední řádek ;-) No co, vždycky jsem dojel do cíle a aspoň mám radost že jsem na to přišel sám :-P
Ale já se teda zeptám, kde bych mohl hledat chybu tej sahary? Relátka jsem zkoušel připojit na 12V a cvakaj. Otázka je, jestli při sepnutí voděj, to jsem nezkoušel. Pojistky by měly bejt dobrý všechny. Chtělo by to nějaký šémátko srozumitelný.
Ještě dotaz - z krabičky s relátkama vede drát třípinovej na nějakej spínač... Chtěl jsem se zeptat, jak ten spínač spíná, jestli každej pin ukostří a podle toho spínaj ventilátory, nebo co se tam jak děje :-) děkuju

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 10:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:oops: aha :lol:

sahary - velký pojistky v motorovym prostoru, relátka u sahar, čidlo sahar (na chladiči) a potom už jen elektrika sahar (kabeláž), která se docela rozpadává... přinejmenším zkus relátko s těma nejsilnějšíma kabelama vyndat a propojit silnej červenej a bílej (myslim), jestli se rozběhnou (jako hned jak to propojíš)... mimochodem, když zapneš klimu, tak rozběhnou se?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 10:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Jo, při klimatizaci běhaj. Na diagnostice mi pán řikal že je tam "Porucha obvodu ventilátoru 2. stupně", takže ten rychlejší asi nepracuje. A už mi to jednou i chladilo motor tim pomalym stupněm.
Dneska jsem přehodil dvě relátka, tak bych zkusil jestli poběží ten druhej stupeň chlazení motoru a nepoběží první. Při klimatizaci větráky stále běhaj.
EDIT: Jo, prosímtě, u pojistek v motoru mám takovou zvláštní propojku místo relátka. Nachází se to vedle takovýho zelenýho vysokýho relátka a je to jako by to mělo simulovat trvale zapnutý relé. Nevíš co to znamená a jestli by tam nemělo bejt normální relé? Na tý propojce je teda znak Renault, ale nelíbí se mi to :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 5:56 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Jóóoóó!
Už mi nesvítí žádná oranžová kontrolka. Opravil jsem sahary :jop:
Dále jsem zbavil zadní světla toho zatmavovacího spreje a vrátil zadní stěrač tam kde má bejt.
Díky strocikovi za motůrek stěrače a zadní lampy z pátejch dveří.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: sob dub 09, 2011 10:20 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Béďa dnes při cestě od francouzacka oslavil 200 000 najetých kilometrů (podle tachometru) :jop:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: stř dub 13, 2011 8:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Tak už funguje zadní stěrač i při rozsvícenejch světlech. Rád bych poznal toho blba, co to má všechno na svědomí! :evil:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2011 7:27 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Včera bylo pěkný překvapení... Zjistili sme, že u manuální převodovky je křížovej kloub jinej než u automatu. Po zatáhnutí za poloosu vyskákalo patnáct puzzlí. Poskládat tam ty kuličky, pérka a kameny trvalo asi 4 hodiny. V 1:00 jsem odjížděl domu. Ale fakt se to vyplatilo, auto už neškube když se rozjíždim :)
Dneska se bude měnit ložisko uložení tlumiče a tyčky stabilizátoru. :jop:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz