| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:08 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv kvě 14, 2009 3:31 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ok... no mě se plasty v laku líběj, ale nesmí to bejt přehnaný. ty prahy si o to ale vyloženě říkaj. už se mi třeba nelíbí v laku lišty na nárazníkách a na dveřích. vyjímka je, když je to auto v černý.
 ale ty prahy jsou jasný a zrcátka jsou už jen taková drobnost, myslim, že tim nic nezkazim.
 mimochodem maxos, naraznil jsem na sady novejch nárazníků po 400e/sadu.. francie... má jích ještě asi devět sad    . pokud budou ještě v létě, jdu do toho._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát kvě 15, 2009 10:39 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Bóďa píše: ok... no mě se plasty v laku líběj, ale nesmí to bejt přehnaný. ty prahy si o to ale vyloženě říkaj. už se mi třeba nelíbí v laku lišty na nárazníkách a na dveřích. vyjímka je, když je to auto v černý. ale ty prahy jsou jasný a zrcátka jsou už jen taková drobnost, myslim, že tim nic nezkazim. mimochodem maxos, naraznil jsem na sady novejch nárazníků po 400e/sadu.. francie... má jích ještě asi devět sad    . pokud budou ještě v létě, jdu do toho.to je pekna cena! To je skoro cena jen toho materialu,pokud by to melo byt v trosku nejake kvalite. Ale ty nove by se dobre zaformovávaly... ;.)_________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát kvě 15, 2009 2:22 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| tak jsem si dneska nakoupil asi deset brusnejch pláten, že vybrousim sklo.... no já čůr..k jsem ho prdnul.... už jsem nad tim pěknou chvíli strávil a dneska po chvilce broušení, když jsem na to sáhnul, si řikám, tyjo chvíli to nechám vychladnout... tak jsem to nechal chvíli vychladnout a brousil dál a říkam si, že pod to hodim studenej mokrej hadr, aby se to tak nezahřívalo... no jenže celej zapálenej jsem to, dát tam studenej hadr odkládal tak, že najednou "křup" a sklo v.....    . takže příště si dam sakra pozor, aby se sklo chladilo     takže musim už konečně na tom allegru objednat nový, takže fakt nevim, jestli to stihnu do srazu    ... navíc na těch z allegra budu muset dremelkou vybrousit homologace na STK, protože na fotkách to vypadá, že tam nejsou. taky doufám, že to nejsou nějaký šity a budou se při broušení chovat stejně jako ty origoš.
 dávám fotku, ale sklo ještě nebylo vyleštěno do lesku, zatím jsem "jen" brousil drážky. jsou tam fotky jeste i pred tim nez to prasklo (takze min vybrouseny)
     _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát kvě 15, 2009 3:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| člověče nevyplatilo by se ti to v tom plexi? vim tady v praze o firme ktera dela jenom plexi a jeho tvarovani a myslim ze by to mohlo vyjit docela dobre  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát kvě 15, 2009 10:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| MatesK píše: člověče nevyplatilo by se ti to v tom plexi? vim tady v praze o firme ktera dela jenom plexi a jeho tvarovani a myslim ze by to mohlo vyjit docela dobre  asi ne... chtel jsem to z toho udělat, udelal bych to i sam, ale bylo by to pro me dost drahy a hlavne kratkodoby reseni... Kdybych to dělal sám, tak mě to vyjde na nějakejch 1500. to plexisklo by se casem oprejskalo od kamínků a poškrábalo by se. origo plastový světla na sobě maj ještě takovej lak. ty skla stojej na allegru legračních 170 kč / kus, takže vezmu tak tři páry a jeden pár vybrousim. další se hoděj jako náhradní nebo spíš je vyměnit na nasis safranech, co maj praskly světla (vždycky "dubanec" od šutýrku)     ono to jde celkem dobře. počítám, že jedno sklo budu mít za tři hodiny hotový.
 navíc, seš si jistej, že by vytvarovali i tohle? většinou jen ohejbaj "o hranu" atd. mě z jedný firmy řekli, že by to vyšlo na několik desítek tisíc.  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob kvě 16, 2009 2:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| Bóďa píše: MatesK píše: člověče nevyplatilo by se ti to v tom plexi? vim tady v praze o firme ktera dela jenom plexi a jeho tvarovani a myslim ze by to mohlo vyjit docela dobre  asi ne... chtel jsem to z toho udělat, udelal bych to i sam, ale bylo by to pro me dost drahy a hlavne kratkodoby reseni... Kdybych to dělal sám, tak mě to vyjde na nějakejch 1500. to plexisklo by se casem oprejskalo od kamínků a poškrábalo by se. origo plastový světla na sobě maj ještě takovej lak. ty skla stojej na allegru legračních 170 kč / kus, takže vezmu tak tři páry a jeden pár vybrousim. další se hoděj jako náhradní nebo spíš je vyměnit na nasis safranech, co maj praskly světla (vždycky "dubanec" od šutýrku)     ono to jde celkem dobře. počítám, že jedno sklo budu mít za tři hodiny hotový. navíc, seš si jistej, že by vytvarovali i tohle? většinou jen ohejbaj "o hranu" atd. mě z jedný firmy řekli, že by to vyšlo na několik desítek tisíc.  Pošli odkaz na to Allegro,vzal bych je taky.Díky._________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned kvě 17, 2009 6:47 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| můžem se domluvit a vzít je spolu a podělit se o poštu. stojej 27 zlotych... je na vyber mezi dvema prodejci. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát kvě 29, 2009 4:26 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| S3m8a | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř čer 03, 2009 4:08 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  Registrován: pát kvě 01, 2009 11:59 pm
 Příspěvky: 149
 Bydliště: Vysočina
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: Bóďa Edition
 | 
				
					| hochu ty se doma asi moc nudis  _________________
 ex:Fiat Tempra SW 1,6ie
 ex:Renault Safrane 2,2i "víňák"
 ex:Renault Vel Satis, 2,2dCi Expression+ (Cabasse 6CD, Carminat dobastlena, 18"Alu)
 ex:Renault Master 2,5D 59kw L2H2 1999 - NA PRODEJ
 ex:Renault Safrane 2,2Si 1996 205000km
 aktual:Renault Safrane 3,0 V6 24 "Bóďa Edition"
 aktual:Renault Master 2,5dCi 107kW L3H2 2008 207000km
 aktual::( Octavia 1,6TDi 2014
  sociale edition - firemni, dobrovolne bych do toho nikdy nesedl 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř čer 03, 2009 4:17 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| to opravdu ne...     jeste min nudit se budu od cervence.... zacnu makat na necem jinym   . az to bude aktualni, zalozim prezentaci   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř čer 10, 2009 10:14 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| zrcátka
   prahy
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv čer 11, 2009 7:06 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Ty prahy(sem bych dal smajlika se slinama    )...pěkně pěkně_________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv čer 11, 2009 9:37 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| Jak si lakoval ty zrcátka? Rozebíral si to na tři kusy, nebo si to vzal celý? Jinak lišta pěkná, zase sme měli podobnej nápad.   _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv čer 11, 2009 9:58 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Týjo Dixi,ty ještě žiješ      ? Dovalíš na sraz ?_________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv čer 11, 2009 10:15 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| Plzeňák píše: Týjo Dixi,ty ještě žiješ      ? Dovalíš na sraz ?Neboj nezklamu._________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |