| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:02 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  úte pro 15, 2009 10:57 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Včera jsem cvičně zkoušel svařit nárazník abych věděl na čem jsem. No nebudu řikat co to vydrží atd. protože to teprve uvidim, ale zatim jsem to bral z jedný strany a moc hluboko nechci abych to zase nepřehnal. Nicméně to nevypadá špatně. Je to dělaný pájkou.  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pon led 25, 2010 8:03 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pon led 25, 2010 8:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| pěkný. to už máš teda to jedno hotový? doufám, že dopadnou biturbí kola, který bych chtěl taky vyleštit    jak dlouho jsi to dělal? - broušení_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  úte led 26, 2010 8:09 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| HEHE to jsou teprv nedodelany filcákem    takze poradne cely filcakem jeste aby bylo fakt dobre zbrouseny a pak to dolestit jeste cely balvnkou    Jak dlouho sem to delal ? ........... Neuveritelne dlouho    ....ne ja nevim ono jde spis o to prijit na ty zpusoby jak to delat - zvlast u tech mejch kol jak jsou slozity - na jednoduchych kolech to bude sranda a asi i zabava  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  úte led 26, 2010 2:59 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ja taky musim poridit hadrak... tim filcem je to na prd, jako sice to tim vylestim pekne vid, ale pak si jeste vezmu pastu na jemnej papir a prejedu to jen rucne, takze tim hadrakem na vrtacku by to bylo asi zase lepsi.ty tvoje kola jsou fakt slozity. mas uz aspon toho dremla?
 a co, delas to nakonec magicem nebo tamtema?
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv led 28, 2010 11:42 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Dremela mám    Je to opravdu jiná liga, než vrtačka.  To že jsou ty kola složitý jsem si všim nóóó    taky kamaráde je to docela síla to leštit. Držel jsem se postupu z TF od nevim koho, ale to on dělá lestimekola.cz... Takže hnědou pastu na filc a modrou pastu na flanel a je to jak zdrcadlo - jenom musis prijit na otacky, přítlak a tak celkově si vyzkoušet, jak se s tim dělá. Jediná věc, co se nesmí posrat, je opravdu to kvalitně vzít šmirglem jinak ten povrch není dokonale rovný a nemá to pak požadovaný efekt. Jo a teda me se deje jeste jedna hodne zkurvena vec - občas mi ten dremel chytne hranu a tim rotujicim železem jebnu do ALU - takže pak 5 minut leštim to co jsem jednou chybou podelal. Urcite nerikam ze ten postup, co jsem napsal je nejlepsi a nejrychlejsi, ale vede k vysledku, ktery ocekavam.... Filcem uz to mam skoro dojety takze dneska uz budu lestit flanelem snad  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv led 28, 2010 2:28 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ok, no nevim, ale pro finalni lesteni by se mela pouzivat jeste bila pasta.  jinak urcite souhlasim, chce to mit povrch dokonale rovny. treba ten drzak motoru jsem bral pasovkou    a ty to leštíš dremlem celý??_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv bře 11, 2010 1:26 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Tady je první přednávrh na tacháč. Budu rád za každý nápad a připomínku    _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát bře 19, 2010 5:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| to se mi libi    akorat bych tam vratil ty maly cejchy zo znacej 5ky na tachaci, takhle mi to prijde takovy ridky, skoro jako na traktorovym tachaci do 220  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv kvě 06, 2010 10:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Auto mi dělá poslední dobou radost, tak jsem mu koupil kamaráda    Od firmy SOLIDO.  V týdnu mi kamarád přeměřil tlaky ve válcích. V každém přesně 8 barů    Anička si koupila taky Safrana V6i    ale těď nejezdí, tak jsem v týdnu DOvyměnil komplet vše, co se týká chodu motoru - kabely, víčko rozdělovače, volnoběžný ventil, těsnění výfuku. čidla už jsou vyměněný déle - váha vzduchu, teplota chlad. kapaliny, teplota vzduchu. No teď to jede moc pěkně. Akorát poslední doladit výfuk, jelikož je asi ucpaný střední tlumič, tak ještě uvidim, co bude následovat. řízení komplet nový - řízení z PhII, tyč taky, nový táhla, nový čepy, nový stabilizátory, ramena po repasy před půl rokem asi. Zbývají tlumiče a a zadní uložení.  Přibyl nový zesík. 2x165W@2ohm RMS jenom do wooferu - solidní    Kapota už víceméně hotová a polepená matnou černou. Zbývá ještě dodělat zadní nárazník. Na střeše nějaký kitování - anténa šla pryč. Zadní stěrač taky pryč a asi sundám i ten odrstřik zadního okna. No a potom polepení celýho auta do černý matný - folie už je nakoupená. A doleštit kola. No abych řekl pravdu, tak uvidim jestli to do toho srazu stihnu. Ale každopádně už nejsem zaměstanenec, takže čas asi docela bude  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv kvě 06, 2010 11:14 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Ještě nějaký fota co dělám    kapota v plniči jenom pro dorovnaní povrchu  Polepování  dalsi  takle teda zatim - aktualne uz to je lepsi ale to vyfotim az to bude cely  zase  S touhle garáží jsem se tedka rozloucil - konecne      A ted jsme si sehnali tohle - a to uz je radost na tom aute delat...   Tak to je jen informativně co dělám, když na vás nemám vůbec čas. Tak hodně zdarů Safraňáci!_________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv kvě 06, 2010 11:33 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| To je hezký,že sis na nás taky vzpomněl....       .Garage vypadá fantasticky.Spousta z nás ti jí jistě bude závidět(včetně mě).Jen sem hoď ještě nějaké foto Safíra Aničky-(jestli nás nelakuješ).Hele,to s tím polepem-místo laku-je zajímavý.Já osobně jsem zvědavej,jak to vypadá-in natural...Jinak samozřejmně-plzeňáci zdravěj naše předměstí-Prahu(perifireii Plzně)     ._________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát kvě 07, 2010 7:49 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| brutal tunning by MatesK    Mam sice jinou predstavu o vzhledu svy kary, ale myslim, ze i tohle bude vypadat ve finale super! Matesku drzim palce a Anicce gratuluju. Ja mel petu taky radsi ukecat na Safrana. Uz sama rikala,ze si ho mela vzit...  _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát kvě 07, 2010 12:45 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Nojo,to je škoda,měl jsi ho tak pěkně vymazlenýho a ještě by bylo na srazu o auťák víc   _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř čer 30, 2010 10:28 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |