Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=813 |
Stránka 4 z 13 |
Autor: | Bóďa [ čtv pro 17, 2009 4:32 pm ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" | |||||
který?
|
Autor: | MatesK [ čtv pro 17, 2009 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Na Zlato ty druhý asi... Do garáže sem se nedostal a dneska to taky nepujde....takze zitra .... |
Autor: | Bóďa [ čtv pro 17, 2009 4:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
žejo . taky se mi líběj nejvíc. např. s těma z baccary se po renovaci a koupi pneu dostanu na stejnou cenu... jenže zase za tyhle bych musel vyplaznout najednou a to nemam ještě docela přemejšlím o biturbích, ale jsou dost plné a navíc je má už každej . ale zase kvalitka no.. tak nevim |
Autor: | MatesK [ čtv pro 17, 2009 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej... |
Autor: | ToJa [ čtv pro 17, 2009 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Ty druhe seshora mam ted na II a sou krasne je taky Zlata jako ten Safrane a slusi ji to |
Autor: | Bóďa [ čtv pro 17, 2009 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
MatesK píše: no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej... tak jako urcite, ale samozrejme OZ je z nich nejlepsi. z baccary jsou speedline (ty origo 15) taky, coz je taky kvalita, tamto Ronaly, coz je nic extra a ty z laguny nevim, doufam ze taky speedline (ale spis silverstone a to taky nic moc). obecne origo kola jsou kvalitni, ale proste OZ je trida a jsou fakt extra tvrdy. sorry ze to takhle rikam, ale treba ty tvoje budou podle me pekny masla . nejvic se mi zamlouvaj ty druhy no a navic jsou na pneu 6 mm. tak jako ono to zas tak phase II nebude zejo zadek bude ciste starej (resp. biturbi)... ale k tem biturbim naraznikum by to asi nesedlo no. navic jsem to jeste ani nezkousel na ty brzdy. z nejznamejsich znacek povazuju osobne za nejkvalitnejsi OZ, BBS a speedline, ktery teda delaj spis zavodni kola. toja: nahoď foto pls |
Autor: | 2DIX [ pát pro 18, 2009 1:58 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Muj osobní názor : První Ronaly : + málo materiálu na paprskách = větší průzor na brzdy ; zajimavý design - měkký ; mají límec (což se mi k Safránu moc nehodí) Druhý asi Silverstone + znak Renaultu - mě osobně tyhle kola vůbec nesedí a hlavně ta poklička (na Cliu možná pěkný) Třetí OZ Ty vole když je všichni maji, proč je nemá 2DIX??? Moc by je chtěl. + o tvrdosti žádná ; design (přiznejme si - sou na Safranu fakt nádherný) - menší průzor na brzdy, ale stejný jako u těch Silverstounů Čtvrtý z Baccary + luxus design, 16´ = pohodlí - na Zlaťáka styl Biturbo asi nevhodný Jak říkám, je to jen a pouze muj názor. |
Autor: | ToJa [ pát pro 18, 2009 11:53 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" | ||
Mam jen tuhle jednu fotku je z ni ale celkem prd videt,kdyby si chtel dalsi tak udelam
|
Autor: | Max900R [ pát pro 18, 2009 11:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Souhlasim v mnoha smerech s Dixem. Ty Ronaly mi prijdou asi nejvhodnejsi z toho vyberu. Ty hranaty renautacky kola se mi osobne moc nelibi, to se mi mnohem vic libi ty meganacke takove ty ctyri tlustci paprsky a k tomu ctyri tenci. Tyhle kola mi prijdou jak z lega. Biturbi kola jsou bozi, at si rika kdo chce co chce, vypadaji suprovne. Ale jsou to kola z biturba, sakra! A to,ze je mam i ja,neznamena,ze je ma kazdy... Baccaracke kola jsou pekne,ale hodi se spis k jednicce a neupravene-evokuji mi spis luxus nez sport. Ty Lagunacke silverstony, co jsem mel na Vaskovi, jsou taky moc pekne kola. A jsou teda dost tvrde, neporovnatelne s neorigo obycejnymi koly. A i kdyz jsem je ze zacatku nechtel, rekl bych, ze se na Safrana fakt hodi. |
Autor: | Bóďa [ pát pro 18, 2009 2:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
no asi tak, za ty biturbí dam s renovací nějakých 12, za ty baccarácký 7 a to je bez gum no a za ty z laguny, který se mi líběj teda nejvíc, jsou s pneu 6 mm (continental) a za 10 a kola v topu . ještě uvidim no, jestli biturbí nebo laguní. ty ronaly jsou táty, takže to by byla zase ukecávka, aby si vzal ty z baccary a to se mi nechce, i když by jeho phase I slušely. pořadí pro mě je 1) laguní 2) biturbí 3) ronaly 4) baccara prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit, navíc jsou hezky děravé. ty z biturba nejsou děravý a bratranec je přehazuje vidlema btw, ty biturbí kola jsou težký jako prase, nedávno jsem jedny posílal na renovaci. jestli si dobře pamatuju, tak snad 13 kg / kolo. |
Autor: | TOMGWELL [ pát pro 18, 2009 2:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Kola na Safrana Phase II? no z těch čtyřech bych koupil asi ty druhy Lagunacky když k tomu mas i ty dobre pneu. Jinak na Phase II mi uplne nejvic ted sedí kola Borbet CA. nove bez pneu se daji sehnat cca za 10500 Videl sem je a opravdu moc na phase II sednou. Kdyžtak se mrkni na konfigurator: http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurat ... Safrane%20[5/108]&velikost=17&typ=typ%20B54&radit=cena&upravy=&zimni=&akce=&sirka=&design=&barva=&znacka= |
Autor: | MatesK [ pát pro 18, 2009 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Bóďa píše: prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit Proto jsem pro ně s xichtem z IIjky myslim že to bude stylovka. |
Autor: | Bóďa [ pát pro 18, 2009 2:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
ok ještě popřemýšlím... o nových vůbec neuvažuji, za 1) než nové srajdy, tak starší kvalitní a za 2) z nových kol se mi líbí většinou až od 20 000 za kolo a výše a to jsou ještě vyjímky. přijdou mi všechny stejné |
Autor: | Bóďa [ pát pro 18, 2009 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
tojo, nahod aspon prosimte jeste jiny fotky edit: jeste teda maxi, ty kola jak jsi rikal, ty ctyri tlusty a ctyri tenky paprsky, tak z toho se mi zveda kufr teda, ale naopak v pětidíře, kde to má 5 a 5 paprsků, jsou trochu vyboulený a je to v titanu, tak to je krása . z laguny 2,0 GT |
Autor: | Max900R [ pát pro 18, 2009 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
No jo,uznavam,ze ty meganacke by se na to nehodily... Mam nejake obrazky z tema "tvyma" kolama: Nikdo mi nevymluvi,ze ty kola Safranu neslusi: A co 18tky ze Satise? |
Stránka 4 z 13 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |