Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=813
Stránka 4 z 13

Autor:  Bóďa [ čtv pro 17, 2009 4:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

který?

Přílohy:
0210.jpg
0210.jpg [ 21 KiB | Zobrazeno 10954 krát ]
845824293_1.jpg
845824293_1.jpg [ 14.74 KiB | Zobrazeno 10954 krát ]
P1140717.JPG
P1140717.JPG [ 19.85 KiB | Zobrazeno 10954 krát ]
zacatek%20(5).jpg
zacatek%20(5).jpg [ 24.9 KiB | Zobrazeno 10954 krát ]

Autor:  MatesK [ čtv pro 17, 2009 4:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Na Zlato ty druhý asi...
Do garáže sem se nedostal a dneska to taky nepujde....takze zitra :wink: ....

Autor:  Bóďa [ čtv pro 17, 2009 4:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

žejo :). taky se mi líběj nejvíc. např. s těma z baccary se po renovaci a koupi pneu dostanu na stejnou cenu... jenže zase za tyhle bych musel vyplaznout najednou a to nemam :-?
ještě docela přemejšlím o biturbích, ale jsou dost plné a navíc je má už každej :lol_. ale zase kvalitka no.. tak nevim

Autor:  MatesK [ čtv pro 17, 2009 6:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej...

Autor:  ToJa [ čtv pro 17, 2009 7:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Ty druhe seshora mam ted na II a sou krasne je taky Zlata jako ten Safrane a slusi ji to

Autor:  Bóďa [ čtv pro 17, 2009 7:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

MatesK píše:
no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej...

tak jako urcite, ale samozrejme OZ je z nich nejlepsi. z baccary jsou speedline (ty origo 15) taky, coz je taky kvalita, tamto Ronaly, coz je nic extra a ty z laguny nevim, doufam ze taky speedline (ale spis silverstone a to taky nic moc). obecne origo kola jsou kvalitni, ale proste OZ je trida a jsou fakt extra tvrdy. sorry ze to takhle rikam, ale treba ty tvoje budou podle me pekny masla :lol_. nejvic se mi zamlouvaj ty druhy no a navic jsou na pneu 6 mm. tak jako ono to zas tak phase II nebude zejo zadek bude ciste starej (resp. biturbi)... ale k tem biturbim naraznikum by to asi nesedlo no. navic jsem to jeste ani nezkousel na ty brzdy.
z nejznamejsich znacek povazuju osobne za nejkvalitnejsi OZ, BBS a speedline, ktery teda delaj spis zavodni kola.

toja: nahoď foto pls

Autor:  2DIX [ pát pro 18, 2009 1:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Muj osobní názor :

První Ronaly :
+ málo materiálu na paprskách = větší průzor na brzdy ; zajimavý design
- měkký ; mají límec (což se mi k Safránu moc nehodí)

Druhý asi Silverstone
+ znak Renaultu :lol_
- mě osobně tyhle kola vůbec nesedí a hlavně ta poklička (na Cliu možná pěkný) :)

Třetí OZ
Ty vole když je všichni maji, proč je nemá 2DIX??? :( Moc by je chtěl.
+ o tvrdosti žádná ; design (přiznejme si - sou na Safranu fakt nádherný)
- menší průzor na brzdy, ale stejný jako u těch Silverstounů

Čtvrtý z Baccary
+ luxus design, 16´ = pohodlí
- na Zlaťáka styl Biturbo asi nevhodný

Jak říkám, je to jen a pouze muj názor.

Autor:  ToJa [ pát pro 18, 2009 11:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Mam jen tuhle jednu fotku je z ni ale celkem prd videt,kdyby si chtel dalsi tak udelam

Přílohy:
f1976cc866866d6f263c0ee77cbf5540.jpg
f1976cc866866d6f263c0ee77cbf5540.jpg [ 46.61 KiB | Zobrazeno 10936 krát ]

Autor:  Max900R [ pát pro 18, 2009 11:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Souhlasim v mnoha smerech s Dixem.
Ty Ronaly mi prijdou asi nejvhodnejsi z toho vyberu.
Ty hranaty renautacky kola se mi osobne moc nelibi, to se mi mnohem vic libi ty meganacke takove ty ctyri tlustci paprsky a k tomu ctyri tenci. Tyhle kola mi prijdou jak z lega.
Biturbi kola jsou bozi, at si rika kdo chce co chce, vypadaji suprovne. Ale jsou to kola z biturba, sakra! ;-) A to,ze je mam i ja,neznamena,ze je ma kazdy... :kladivo:
Baccaracke kola jsou pekne,ale hodi se spis k jednicce a neupravene-evokuji mi spis luxus nez sport.

Ty Lagunacke silverstony, co jsem mel na Vaskovi, jsou taky moc pekne kola. A jsou teda dost tvrde, neporovnatelne s neorigo obycejnymi koly. A i kdyz jsem je ze zacatku nechtel, rekl bych, ze se na Safrana fakt hodi.

Autor:  Bóďa [ pát pro 18, 2009 2:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

no asi tak, za ty biturbí dam s renovací nějakých 12, za ty baccarácký 7 a to je bez gum no a za ty z laguny, který se mi líběj teda nejvíc, jsou s pneu 6 mm (continental) a za 10 a kola v topu :). ještě uvidim no, jestli biturbí nebo laguní. ty ronaly jsou táty, takže to by byla zase ukecávka, aby si vzal ty z baccary a to se mi nechce, i když by jeho phase I slušely. pořadí pro mě je 1) laguní 2) biturbí 3) ronaly 4) baccara
prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit, navíc jsou hezky děravé. ty z biturba nejsou děravý a bratranec je přehazuje vidlema :lol_
btw, ty biturbí kola jsou težký jako prase, nedávno jsem jedny posílal na renovaci. jestli si dobře pamatuju, tak snad 13 kg / kolo.

Autor:  TOMGWELL [ pát pro 18, 2009 2:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Kola na Safrana Phase II? no z těch čtyřech bych koupil asi ty druhy Lagunacky když k tomu mas i ty dobre pneu.
Jinak na Phase II mi uplne nejvic ted sedí kola Borbet CA. nove bez pneu se daji sehnat cca za 10500
Videl sem je a opravdu moc na phase II sednou. Kdyžtak se mrkni na konfigurator: http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurat ... Safrane%20[5/108]&velikost=17&typ=typ%20B54&radit=cena&upravy=&zimni=&akce=&sirka=&design=&barva=&znacka=

Autor:  MatesK [ pát pro 18, 2009 2:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

Bóďa píše:
prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit


Proto jsem pro ně :good: s xichtem z IIjky myslim že to bude stylovka.

Autor:  Bóďa [ pát pro 18, 2009 2:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

ok ještě popřemýšlím...
o nových vůbec neuvažuji, za 1) než nové srajdy, tak starší kvalitní a za 2) z nových kol se mi líbí většinou až od 20 000 za kolo a výše a to jsou ještě vyjímky. přijdou mi všechny stejné :)

Autor:  Bóďa [ pát pro 18, 2009 8:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

tojo, nahod aspon prosimte jeste jiny fotky

edit: jeste teda maxi, ty kola jak jsi rikal, ty ctyri tlusty a ctyri tenky paprsky, tak z toho se mi zveda kufr teda, ale naopak v pětidíře, kde to má 5 a 5 paprsků, jsou trochu vyboulený a je to v titanu, tak to je krása :). z laguny 2,0 GT

Autor:  Max900R [ pát pro 18, 2009 11:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"

No jo,uznavam,ze ty meganacke by se na to nehodily...
Mam nejake obrazky z tema "tvyma" kolama:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nikdo mi nevymluvi,ze ty kola Safranu neslusi:
Obrázek

A co 18tky ze Satise?
Obrázek

Stránka 4 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/