| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:02 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř pro 09, 2009 11:22 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| to víš, já umim supertajný odkazy     Bóďa píše: nebo jsi nepochopil to, co je dremel? prostě značka (podznačka bosche), která dělá různé nářadí a mezi to patří i tato mikrobruska, které se říká "dremelka", "dreml" atd._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř pro 09, 2009 11:25 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Hihi, je to taková minivrtačka. Vypadá to jako opuchlá tužka. Dají se k tomu koupit rozmanité nástroje, takže to slouží jako bruska, pilka, vrtačka, frézka atd. Taková malá šikovná věcička na různé kutění. My modeláři víme...    (i když já teda používám Proxxon)_________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř pro 09, 2009 11:27 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Nóóó,tak hlavně , že jste se pobavili......  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 3:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Jak jsem slíbil tak činím: Výšky jsem včera dodělal a zapojil oboje a teda řeknu rovnou, že tohle jsem nečekal    Do teď jsem nedaával radio na víc jak volume 40 - včera jsem zkusil 50    Středy tam trochu chybí - aby taky ne když hrajou do nohou - ale jinak jsem s tim naprosto spokojenej    Pohled zepředu - !výšková repra!  Interier - ztratou rozliseni neni videt jak hezky sviti stropni tlacitka     Řezaná grafika - jak jsem řikal není problém říznout cokoliv a za kvalitu ručím jelikož to budu dělat já    znak půjde na černo asi, takle se mi to nelíbí...nebo kdyz sezenu Baccara masku.... _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 3:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| dost dobry fotky   a co, sedacky uz mas?_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 3:48 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Tý voe sedačky pořád nejsou, to je celej den v práci plus skejt(a ještě musim být taky s Aničkou někdy), takže garáž stíhám tak 2 hoďky denně a to víš, že na takovýdle věci je dost málo, když si s tim člověk chce vyhrát, aby mělo nějakou dobrou kvalitu. Ale na druhou stranu mě to baví, že si za tim musim fakt jít abych to měl    dneska bych právě už asi zkusil nějakou oblíknout asi..._________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 3:51 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Tak 2. fotka (interiér zezadu) je fakt nářez, jak kokpit letadla.    Asi nejhezčí fotka Safraňáckýho interiéru!_________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 4:01 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Budou lepší - neměli jsme stativ a je to jen tak sem. Až budou hotový lišty interieru, tak to zkusime někde venku vyfotit. jinak díky a to patří i Mikimu(zná asi jen Bóďa), kterej to fotil. Taky čas expozice byl asi půl minuty  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 4:07 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Budeš dělat lišty do nějaké barvy? Jestli chceš lišty na testy, tak mám doma ty starý matný a jsou mi k ničemu, můžu Ti je darovat. Nemá náhodou Miky Saaba nebo Volvo?  _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 4:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| jo má Sába    hele lišty mám náhradní v dřevě    každopadne ty listy uz jsou z jedny strany na oranzovo a z druhy na černo...ale ted mam jinou oranzovou a ta tam pujde...zapomel jsem jeste jednu fotku! Stříknul jsem kryt na repro na černo, oranžová lišta je na zkoušku nakonec jde trochu tmavější oranžová - RAL 2009 _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 4:28 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| zajímavý   chudák, sotva otevře dveře     hod pak nejaky detajlnejsi fotky tech repraku... uz se tesim, az budu moct takhle fotit zlataka   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv pro 10, 2009 10:23 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| tak Vlado taky přestrojoval sedačky, tak jsem ho požádal o fotky. A konstatoval, že konektor (na hlavove operky) u řidiče je větší (jako na te prvni fotce co jsem daval) a u spolujezdce je mensi, jako ten co jsi daval ty. je to i logicke, ve vsem, co se tyce pameti u ridice, jsou potenciometry. takze i u te hlavove uperky. kdezto u spolujezdce staci + a -. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  sob pro 12, 2009 2:01 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| No ty voe, to mi snad dělate schválně ne? Mates s Bóďou mi v noci tajně lezou do snů?  Toho lva (obrys) na boku blatníku až na kapotu sem chtěl přesně taky, akorát v grafitový a ještě jednou tak velkýho.  Jinak moc pěkná práce Mates.   _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pon pro 14, 2009 2:37 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| DIX - děkuju za pochvalu    tvůj manuál na brzdy šmakózní - možná je cvičně podle toho taky trochu zrenovuju. Včera jsem vyměnil čidlo teploty vzduchu ve výměníku. Diagnostika už chybu nehlásí, ale neměl jsem možnost to vyskoušet protože ventilátor odmítal spolupracovat - ten je takovej náladovej - někdy běží x dní v kuse bez chyby a pak zase půl dne nenaběhně    Kupodivu čidlo vytažené z RXE vraku je jiné než jsem tam měl.   Když už byl kastlík dole a já měl připravený "nový" konektory, tak jsem přepojil "centrál/osvětlení krabičku"    Na fotce je vidět, že to sakra potřebovalo     A hotovo  Trocha fantazie a odreagování    Jako vždy to začlo z čárky a postupně z toho vylezlo todle    _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pon pro 14, 2009 4:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| čidlo vyřezaný flexou  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |