| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:10 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 1:05 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| Bóďa píše: Nevim nevi     na popraskany zarovky je pod sedackou ridice, cerna mala krabicka s dvema konektory proti sobe...= syntetyzator reci pane sefe    ... ja myslel ze mysli vyskovou regulaci xenonu  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 1:14 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| pane sefe, syntetizator reci je hlinikova vroubkovana krabicka myslim s dvema (cerveny a modry) konektory pod sedadlem ridice a kontrola prasklych zarovek je pomerne mala cerna plastova jednotka s dvema konektory s kabely do praveho uhlu vuci konektoru a konektory z jednotky jsou jen na desce s naletovanymi kontakty... a jednotka naklapeni xenonu je v kufru vlevo pod tapecírunkem na dvou desítkách matkách   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 8:34 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| uplně souboj mozků  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 12:58 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| A co je všechno za jednotky pod sedadlem spolujezdce?  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 5:14 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ted si nejsem uplne jistej, jestli tam neni jeste neco, ale kazdopadne je tam ridici jednotka variabilniho serva, jednotka airbagu a jednotka tempomatu a NeviM tam ma este asi jednotku naklapeni xenonu    joke_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 6:30 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Díky    právě jsem to měl rozebraný a mám tam dvě krabičky, asi teda pro airbag a tempomat. Pak tam mám ještě volnej konektor, má 13 pinů, z toho jich je 12 obsazenejch. Je tam volně a neni kam píchnout    ten bude asi pro variabilní servo   A asi jsem zjistil, proč mi nesvítí ta levá přední parkovačka. Otevřel jsem krabičku pro kontrolu světel a je tam vypálenej jeden odpor a tišťák pod nim. Tak si pujčim od někoho krabičku a vyzkoušim jestli to na ní pojede,_________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv bře 24, 2011 5:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Tak ventilek odvětrání nádrže by už měl fungovat. Stačilo připojit konektor. Kdo by to byl řek, že ten ventilek bude pod ŘJ motoru. Tak do zhasnutí kontrolky ŘJ motoru zbejvá zprovoznit sahary.
 _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv bře 24, 2011 10:11 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| stačilo se zeptat   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv bře 24, 2011 10:16 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Já se ptal... Třetí příspěvek na první stránce, poslední řádek    No co, vždycky jsem dojel do cíle a aspoň mám radost že jsem na to přišel sám   Ale já se teda zeptám, kde bych mohl hledat chybu tej sahary? Relátka jsem zkoušel připojit na 12V a cvakaj. Otázka je, jestli při sepnutí voděj, to jsem nezkoušel. Pojistky by měly bejt dobrý všechny. Chtělo by to nějaký šémátko srozumitelný. Ještě dotaz - z krabičky s relátkama vede drát třípinovej na nějakej spínač... Chtěl jsem se zeptat, jak ten spínač spíná, jestli každej pin ukostří a podle toho spínaj ventilátory, nebo co se tam jak děje    děkuju_________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv bře 24, 2011 10:22 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					|   aha     sahary - velký pojistky v motorovym prostoru, relátka u sahar, čidlo sahar (na chladiči) a potom už jen elektrika sahar (kabeláž), která se docela rozpadává... přinejmenším zkus relátko s těma nejsilnějšíma kabelama vyndat a propojit silnej červenej a bílej (myslim), jestli se rozběhnou (jako hned jak to propojíš)... mimochodem, když zapneš klimu, tak rozběhnou se?_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv bře 24, 2011 10:28 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Jo, při klimatizaci běhaj. Na diagnostice mi pán řikal že je tam "Porucha obvodu ventilátoru 2. stupně", takže ten rychlejší asi nepracuje. A už mi to jednou i chladilo motor tim pomalym stupněm. Dneska jsem přehodil dvě relátka, tak bych zkusil jestli poběží ten druhej stupeň chlazení motoru a nepoběží první. Při klimatizaci větráky stále běhaj. EDIT: Jo, prosímtě, u pojistek v motoru mám takovou zvláštní propojku místo relátka. Nachází se to vedle takovýho zelenýho vysokýho relátka a je to jako by to mělo simulovat trvale zapnutý relé. Nevíš co to znamená a jestli by tam nemělo bejt normální relé? Na tý propojce je teda znak Renault, ale nelíbí se mi to  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát dub 01, 2011 5:56 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Jóóoóó! Už mi nesvítí žádná oranžová kontrolka. Opravil jsem sahary    Dále jsem zbavil zadní světla toho zatmavovacího spreje a vrátil zadní stěrač tam kde má bejt. Díky strocikovi za motůrek stěrače a zadní lampy z pátejch dveří._________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  sob dub 09, 2011 10:20 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Béďa dnes při cestě od francouzacka oslavil 200 000 najetých kilometrů (podle tachometru)  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř dub 13, 2011 8:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Tak už funguje zadní stěrač i při rozsvícenejch světlech. Rád bych poznal toho blba, co to má všechno na svědomí!  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv kvě 19, 2011 7:27 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Včera bylo pěkný překvapení... Zjistili sme, že u manuální převodovky je křížovej kloub jinej než u automatu. Po zatáhnutí za poloosu vyskákalo patnáct puzzlí. Poskládat tam ty kuličky, pérka a kameny trvalo asi 4 hodiny. V 1:00 jsem odjížděl domu. Ale fakt se to vyplatilo, auto už neškube když se rozjíždim     Dneska se bude měnit ložisko uložení tlumiče a tyčky stabilizátoru.  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |