| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:08 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  ned zář 16, 2012 7:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| moc hezký     snad se taky jednou dočkám....   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 5:43 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 6:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| Jéé´to je ale už velmi supppeeeeerrr - krásavica Safranička _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jendys | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 8:23 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
 Příspěvky: 288
 Bydliště: Humpolec
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: automat
 Úpravy: žádné
 Auto snů: Safrane II v top stavu.
 | 
				
					| Moc hezké,opravdu.Vzpomínám,když jste začínali s opravou,že se musel opravovat motor i převodovka.Nemáš někde jen pro zajímavost zapsané náklady až do dnešního stavu? _________________
 Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 8:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					|     na tom aute sa muselo opravovať úplne všetko , bolo rozobraté do šróbiku a takmer všetko vymenené... Do dnešného dňa v ňom mám cca. 18 500  eur     jendys píše: Moc hezké,opravdu.Vzpomínám,když jste začínali s opravou,že se musel opravovat motor i převodovka.Nemáš někde jen pro zajímavost zapsané náklady až do dnešního stavu?
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 11:10 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| tak to je balíííík kurna to bych se rozmyslel jestli dat tolik do safrana ty penize už nikdy za to auto nedostanes možna tak desetinu z te častky     ikdyž je krasny
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv zář 20, 2012 11:41 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| No Safraničeka si nekupíš proto abich si z toho získal zisk ak niekedy musíš prodat - toto je AUTO a preto si ju máš ak más, kto nemá nevie že aké ja opravdové AUTO,  kto sedel už aspoň raz  v bárjakej SAFRANIĆKU tak na to iste že spomina - už mi viackrát to stalo že idem naspať  na parkovisku pred hiper alebo super markertom a vidim že kukaju na moje auto no čo sa stal a potom zistuji že ho kukaji a ptaji že čo je to za auto  - no toto je  - SAFRANE - to o nie je len renault  toto je fakt AUTO - preto nekukás na to že kolko si už do nej dal - _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 7:41 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| No musím uznat že snaha je opravdu veliká, přiznám se že když jsem před 2 lety viděl první fotky a fotky motoru tak jsem si ani vesnu nepředstavil že to bereš tak Vážně a že bude až tak dokonalý, Ted mohu říci že je to nejhezčí modrý Safran kterýho jsem viděl. Na prvním místě ve vzhledu je u mne pořád jeden Vínový z Francie, dovolím si přiložit jeho foto a je velká pravděpodobnost že tenhle modrý bude za nějakou dobu jěště hezcí. No prostě super práce a snaha od srdce   
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  236_0603031733352005-06-10_004.jpg [ 199.02 KiB | Zobrazeno 13986 krát ]
 
 |  _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 7:49 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					| No je to už dosť , nehovorím o tom,že mu chcem dať ešte opraviť pravý zadný lem ( ak ho niekto má na predaj v super stave - prosím dajte vedieť KÚPIM ! ) , ten chcem dať samozrejme nalakovať + ešte ostáva na lakovanie strecha a 5-te dvere-kufor      Ani vo sne by ma nenapadlo ho predať , to je auto ktoré spĺňa všetky moje predstavy , po dolakovaní s ním budem už na 100% spokojná , ešte ma trošku štve ten pneumatický podvozok       ten mi ponúkajú v PL za 100 eur komplet s takmer novými mechmi (tento rok je auto dovezené z Francúzska)     Nikdy by som nečakala,že ma toto auto tak chytí a stane sa tak mojím veľkým hobby     Turista píše: tak to je balíííík kurna to bych se rozmyslel jestli dat tolik do safrana ty penize už nikdy za to auto nedostanes možna tak desetinu z te častky     ikdyž je krasny
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 7:51 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					| Presne o tom to je ! Mňa niako vôbec nevedia osloviť tie dnešné nové auta       Tvrdé , nepohodlné , bez tvaru a elegancie     Tiež sa mi veľakrát stáva, že sa ľudia za ním obzerajú , dokonca je bežné , keď sa za ním obzrú aj ľudia na Audinách A 8     Nech sa pozrú ako vyzerá auto         helioslaci píše: No Safraničeka si nekupíš proto abich si z toho získal zisk ak niekedy musíš prodat - toto je AUTO a preto si ju máš ak más, kto nemá nevie že aké ja opravdové AUTO,  kto sedel už aspoň raz  v bárjakej SAFRANIĆKU tak na to iste že spomina - už mi viackrát to stalo že idem naspať  na parkovisku pred hiper alebo super markertom a vidim že kukaju na moje auto no čo sa stal a potom zistuji že ho kukaji a ptaji že čo je to za auto  - no toto je  - SAFRANE - to o nie je len renault  toto je fakt AUTO - preto nekukás na to že kolko si už do nej dal -
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 8:04 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					|       ďakujem pekne za pochvalu !!! Tomu asi najskôr nikto neveril že  sa dotiahne až takto ďaleko     Najskôr som ho chcela nechať v látke no  v tom mi brat povedal nech niesom blbá - že Safrane musí byť v koži inak to nieje Safrane     Neskôr som našla toto fórum a zaujal ma tu najskôr Bóďa a jeho nápady ktoré ma prinútili hladať , aké verzie tohto auta sa vyrábali , a tak som začala hladať čo je ako dostupné a kde sa čo dá zohnať     Neskôr mi vadili už aj plastové tapacíry , clonítka bez svetielok , čierny interiér bez dreva , drevená imitácia.......  a už to išlo    Chúďa moja mama by vám vedela o tom hovoriť...  Tie koženné Baccara tapacíry mala v práčovni asi 5 mesiacov a podobné       Tá sa hrozí už len keď vidí , že niečo hladám na PL stránkach     Podľa jej názoru by som si mala dať do kože ešte motor a je to kompletné               TEN ČERVENÝ SAFRANE JE BOHOVSKÝ , ja som sa inšpirovala aj druhým podobným - ťiež z Francie      -prikladám 2 fotky    Späťáky som mala taktiež objednané celé do laku len mi to niako neurobili , neskôr sme sa na to dívali len chceli , aby sa celé späťáky rozobrali a to už radšej nie        sklíčka nie vždy vydržia     P.S. Ten pôvodný stav môjho Safrana bol naozaj KATASTROFÁLNY  !      TOMGWELL píše: No musím uznat že snaha je opravdu veliká, přiznám se že když jsem před 2 lety viděl první fotky a fotky motoru tak jsem si ani vesnu nepředstavil že to bereš tak Vážně a že bude až tak dokonalý, Ted mohu říci že je to nejhezčí modrý Safran kterýho jsem viděl. Na prvním místě ve vzhledu je u mne pořád jeden Vínový z Francie, dovolím si přiložit jeho foto a je velká pravděpodobnost že tenhle modrý bude za nějakou dobu jěště hezcí. No prostě super práce a snaha od srdce   
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  modré Biturbo..jpg [ 54.99 KiB | Zobrazeno 13982 krát ]
 
 |  
								|  modré Biturbo. (1).jpg [ 48.26 KiB | Zobrazeno 13982 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 10:14 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					| Ešte bolo "zábavné" premontovávať celé vnútro z pôvodných dverí do tých "nových" ! Najprv komplet rozobrať "nové" dvere ,po ich nalakovaní komplet rozobrať aj tie staré dvere a všetky mechanizmy , okná , tesnenia a kabeláže prehádzať zase do tých "nových" . Skvelá baviačka        -dnes alebo zajtra ešte chceme prehodiť stredový tunel a panel , pôjde tam samozrejme koženný     -nasleduje prebrúsenie a natretie spodkov prahov , potom  montáž nalakovaných plastových prahov ( ktoré sa vraj super lakovali , keďže boli napustené niakym hnusným silikónom)  - následne sa opraví zamykanie a odomykanie dverí  ,ktoré až na jedny ešte štrajkujú - potom ostáva už len vysávanie , leštenie a umývanie interiéru . Do zimy chce ešte brat pozrieť ten môj predok , prečo to tak odstáva a niako ho chce ináč upevniť ...   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 11:27 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Dado, ty jsi blázen!Ale skvělá práce!    Je vidět, že je to Tvoje srdcovka. A že se to nevyplatí? No a co. Vždycky mě baví tyhle názory na to, co se vyplatí a co ne. To, že se na tom naučíš, získáš k tomu vztah a dělá Ti to radost se přece na peníze přepočítávat nedá. A další věc. Když si koupíš srovnatelné auto nové, tak během dvou let přijdeš o polovinu investovaných prostředků, což je třeba těch zmiňovaných 18 tisíc Euro a nemusíš najet ani kilometr. A nad tím se nikdo nepozastaví... No každopádně se těším, až vzájemně naše káry seznámíme na některém s příštích srazíků... ;-P A co se týče těch fotek, tak můj favorit bylo vždycky to světle modré biturbo, ale od té doby, co mi osud přihrál červené, tak mě pomaličku a jistě ta červená dostává._________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát zář 21, 2012 12:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					|   Vďaka !     Keby som mala mať ešte jedného Safrana , tak by bol určite červený ! Ťiež sa mi táto červená neskutočne páči ! Modrá a červená sú moje farby     Nové autá sa už ani zďaleka nerobia také kvalitné a tak precízne ako kedysi . Stretla som sa aj s tým , že nové 2 miliónové BMW ani nie po 1,5 roku začalo tak hniť , že nevedeli , čo s ním majú robiť až nakoniec ten diel museli nahrádzať iným "neoriginálnym" dielom keďže na všetkých týchto modeloch sa vyskytovala korózia na rovnakých častiach... Ďalšia z chýb sa ťiež týka aj sedačiek.  Skúste si vymeniť poťah v novom aute ak sa vám náhodou roztrhne, alebo po roku sa rozpadne látka / koža. Poťah nevymeníte ! Musíte vymeniť jedine komplet celú sedačku ,keďže v Safrane časoch sa látkou /kožou obalovala pena ktorá bola s poťahom spojená sponkami alebo sťahovačkami , dnes urobia poťah ktorý naplnia ( vstreknú do neho) túto penu takže máte smolu , akákoľvek výmena poťahu nehrozí. A to sú iba tieto dva z viacerých na oko nepodstatných problémov ktoré tu sú , a ktoré vás začnú štvať akonáhle sa prejavia a bude ich treba riešiť . Aj náš lakovník bol veľmi prekvapený , aké zdravé 16 ročné dvere som mu priniesla , navyše vnútro bolo ako priam vyrobené .  Nakoniec aj on sám uznal , že je to auto , do ktorého sa oplatí ešte investovať ... A ak môžem , urobím tu trošku reklamu aj Bóďovi ,keďže  všetky tapacíry a stredové tunely ktoré sú v koži  mi prefarboval on podľa vzorníčku kože zo sedačiek     Takže komu sa to páči a potrebuje poriešiť rozdielnu farbu kože v aute hláste sa u neho        Max900R píše: Dado, ty jsi blázen!Ale skvělá práce!    Je vidět, že je to Tvoje srdcovka. A že se to nevyplatí? No a co. Vždycky mě baví tyhle názory na to, co se vyplatí a co ne. To, že se na tom naučíš, získáš k tomu vztah a dělá Ti to radost se přece na peníze přepočítávat nedá. A další věc. Když si koupíš srovnatelné auto nové, tak během dvou let přijdeš o polovinu investovaných prostředků, což je třeba těch zmiňovaných 18 tisíc Euro a nemusíš najet ani kilometr. A nad tím se nikdo nepozastaví... No každopádně se těším, až vzájemně naše káry seznámíme na některém s příštích srazíků... ;-P A co se týče těch fotek, tak můj favorit bylo vždycky to světle modré biturbo, ale od té doby, co mi osud přihrál červené, tak mě pomaličku a jistě ta červená dostává.
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |