| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:05 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 19, 2009 1:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ok.. a cecituj furt posledni prispevek   ... to hrozne svadi abych ho citoval pak i ja   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 19, 2009 1:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| pokud si večer vzpomenu, tak sem ty fotky nahodim 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  čtv pro 29, 2011 7:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| tak safran už docela zvrakovatěl a za chvíli bude mít 300 000 km, tak jsme udělali trošku facelift     novej motor, jiná spojka a převodovka, nová lambda, variabilní servo (zatím není čidlo, takže moc variabilní není   ), nový trubky serva, nový trubky klimy - vše ze zlaťáka.. pak brzdovej válec a posilovač brz z phase II, přední kotouče s deskama, jiný (jak nový) brejle, biturbí nárazník a nový světla.. a nedávno tlumiče z druhýho zlaťáka..  ještě potřeba říznout mřížku, dát ostřikovače světel a stříknout jinou kapotu   původní motor byl uplně mrtvej, asi od 4500 rmp to vůbec nejelo.. z elektronickejch věcí byla KO lambda, potenciometr škrtící klapky a jedno čidlo klepání. zrychlení z 0-100 bylo 10,4 s, s novym motorem jsem ještě neměřil, páč je mokrá silnice. každopádně jede to "trochu" jinak   . a spotřeba taky jiná   
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  p1190435.jpg [ 279.31 KiB | Zobrazeno 12748 krát ]
 
 |  
								|  p1190438.jpg [ 258.36 KiB | Zobrazeno 12748 krát ]
 
 |  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  pát pro 30, 2011 10:38 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Paráda! S tím zlaťákovic motorem to teď bude velkej luxus... A hlavně - pěkný světla .     Jinak koukám, že je asi nějaká móda mít modrýho Safroše s biturbíma nárazníkama a obyč Speedline 15" kolama.  _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Dada Helíková | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  pát pro 30, 2011 5:20 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
 Příspěvky: 268
 Bydliště: Považská Bystrica
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: prerábka na Baccaru
 Plány: dokončiť novolak
 Auto snů: už ho mám
 | 
				
					| Modrá je dobrá        hejlák píše: Paráda! S tím zlaťákovic motorem to teď bude velkej luxus... A hlavně - pěkný světla .     Jinak koukám, že je asi nějaká móda mít modrýho Safroše s biturbíma nárazníkama a obyč Speedline 15" kolama.  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  ned led 01, 2012 7:57 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| heue a jak to brzdí ten PhII válec? _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  ned led 01, 2012 8:01 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| stejně ale je novejší  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  ned led 01, 2012 10:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| brzdí to mnohem líp, ale měnil jsem válec i posilovač a nevim teda jestli je to válcem nebo posilovačem. ani netušim, jak posilovač pracuje.. jinak 15" jsou samozřejmě zimáky, ale vypadá to srandovně no   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| memel | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)  Napsal:  čtv kvě 17, 2012 9:42 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Mírně pokročilý |  
					|  |  Registrován: úte kvě 15, 2012 10:45 pm
 Příspěvky: 24
 Model: phase II
 Rok výroby: 1996
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: RXE
 Úpravy: Full stock
 | 
				
					| very very good work ! beautiful Safrane ... i like it so much   _________________
 CZ girls are very nice,and i want to live in CZ !!!
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |