| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 9:57 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  pát led 15, 2010 11:46 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| zejtra ho poprvy trochu nafotim foťákem a pustím se do něj   _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  úte led 19, 2010 7:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  úte led 26, 2010 9:13 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| tak manual uz je po dvou dnech nonstop stavenych bez spani v dilne konecne v aute    komplikace prisly vsude, kde se aspon malilinko dalo cekat ze prijdou,  mel jsem problemy s poloosama, drzakem silenbloku pod motorem, silentblokem nad prevodovkou atd atd. a nektere veci budu muset jeste casem doladit... jinak nejvetsi porod byla pedalova stena vymenit, a pak jsem mel celkem problemy tam ten manual sam nasadit, ale  povedlo se      .. jedine co mi chybi aby to jezdilo je hydraulika spojky, mam akorat dve nefunkcni funkcni zadnou, ale to vyresim mozna jeste dnes vecer, jestli ne, tak zitra objedu vsechny vrakace a musim to sehnat... kdyby to to tu nekdo cetl jeste ted nebo treba dopoledne a vedel o nejakem hydraulickem ovladani spojky (hlavni a vedlejsi valecky, plastovy hadice, vyrovnavaci nadrzka - kompletni neopravovane nezavzdusnene, nerozebrane) nejlepe ze staryho trilitra, tak mi prosim dejte vedet, nejlip sms 607218469, moc by mi pomohla jakakoliv informace vedouci k dopadeni toho ovladani, pac ani blondaci nemaj a nevim kde to budu jako shanet jestli nedopadne ta asitak 20% sance dnes vecer (vkladam malou nadeji ze najdu hydrauliku z 2,5r5 a ze tam bude pasovat)  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| HOnza_UL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  úte led 26, 2010 11:20 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
 Příspěvky: 348
 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: RXT
 Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
 Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
 Auto snů: těžko říct
 | 
				
					| Cau vim ze tatka mi dva hydrosety opravoval , naplnoval a odvzdusnoval a fungujou jedna uz tak pres dva roky uplne v pohode zkus mu zavolat na 608661689 budto doma nejakou mame nebo ti snad poradi nebo tu jeden set mam ale nevim v jakym stavu na aute bouchlym na predek jinak myslim ze hydraulika z 2.5 volvo na pk1 nedostanes _________________
 Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
 mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
 tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
 na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
 plus dalsi hromada renaultu
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  čtv led 28, 2010 7:23 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| TAK UZ JEZDI       musim jeste par veci doresit a koupit novou spojku pac tahle ma lozisko ktery je hodne hlucny a lamelu ktera skube kdyz je studena tak hodne a kdyz je ohrata tak trochu    ja ted tradicne nemam cas jsem tu jen na skok, ale udelam si snad do vikendu chvilku abych se trochu rozepsal a nahazel fotky    HonzaUL: dik ale neni potreba, ja uz ji umim odvzdusnit sam, ja mel problem nakonec trochu jinej  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  pon úno 01, 2010 6:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ? _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  pon úno 01, 2010 6:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| Plzeňák píše: Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ?  To budou asi 16tky    jsou hezký   _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  pon úno 01, 2010 7:23 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| To jsou original 15tky,ktere se na to davaly z vyroby. _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  stř úno 03, 2010 6:10 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| jj, jsou to origo patnactky a docela jsem se zasmal, kdyz jsem na nich hledal, co to je za vyrobce, z origo kol na safrany zvykly na nazvy O.Z, Speedline, Ronal atd. jsem byl napisem "made in Korea" docela zaskocen     jinak spojka mi vcera v noci dospojkovala, takze zase nepojizdno, ale priste (pristi tejden) uz to bude na ostro s novou spojkou, zadna betaverze jako ted  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  ned úno 07, 2010 1:15 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| http://www.youtube.com/watch?v=GOol9K2ap28 sice jen telefonem kvalita hrozna, ale pro predstavu jak to jede snad staci.. v case 1.40 zacina sprintik 0-100km/h, a predtim je asi pul minuty tma pac davam prednost na krizovatce, doporucuju posunout     jinak jak jsem to tak zhruba meril, tak 0-100km/h trva neco mezi 7 a 8 vterinami   _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| ToJa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  ned úno 07, 2010 3:57 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
 Příspěvky: 273
 Bydliště: Hluk
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: Quadra
 | 
				
					| Pekny pocin s tim manualem,jeste z tama dostat servis a bude to ok  _________________
 Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
 Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
 Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
 Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  ned úno 07, 2010 8:16 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Fííííí pěkně....už si něco dělal s vejfukem, že to tak řve? _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  pon úno 08, 2010 7:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| ToJa: jj, az na to zbydou skvarky, nejdriv si musim koupit novou spojku, zaplatit najem a milion dalsich veci    takze na elektriku se dostane mozna az v unoru     edit: aha, prave me bracha upozornil, ze unor uz davno je    nejak nestiham sledovat kalendar    Mates: nene, nedelal, on je hlucnej ten motor, ne vejfuk      ja bych totiz na ten motor rad ani nesahl do doby nez udelam tu elektriku   _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  sob říj 15, 2011 6:13 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák  Napsal:  sob říj 15, 2011 6:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |