| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:00 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED  Napsal:  sob říj 31, 2009 10:47 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Tak, přemýšlel jsem, jestli založit prezentaci už teď nebo až na autě něco málo udělám, ale jelikož mám teďka chvilku čas, tak teda teď...  Takže, dovolte mi, abych představil konečně opravdu svoje první auto. Zatím to teda nemá moc vlastnosti auta, nejezdí to, není tam motor, sedačky a tak, ale všechno bude... Z auta chci udělat zpět nové, ale s nějakými menšími úpravami. Můj sen odmalička byl mít nové biturbo, tak teď se tomu chci alespoň trochu přiblížit, i když biturbo z toho nikdy nebude. Auto má podle mě docela zajímavou historii a mělo skoro celý svůj „život“ smůlu, tak mu to teď chci na starý kolena trochu vynahradit. Udělal jsem velkou chybu, že jsem auto nekoupil, když bylo ještě tak nějak celé, protože takhle už na něm spoustu věcí chybí a navíc jsem za něj zaplatil mnohem víc. No nic, co bych k němu řekl, je poměrně málo jeté. Původně je to Initiale 3,0 V6 automat, rv. 96, barva zlatá metalíza Champagne 186*, 63. vyrobený B54M (třílitr phase II). Abych to trošku zestručnil, tak auto po tom, co se vyrobilo, chvíli jezdilo, pak se rozebralo, převezlo do čech, složilo se, pak se zase rozebralo a já ho teď chci zase složit a už ho tak nechat být. Můj cíl je složit auto do května až června roku 2010 a přijet s ním na IV. sraz Safrane Clubu.  A teď stručně nějaké plány, které s autem mám. Chci ho složit z toho nejlepšího a nejhezčího, co se podle mě  do safrane dávalo, takže přijde tam zpět interiér initiale (ten, který tam byl), zadek příjde změnit na phase I se spojlerem, sklem phase II (brzdové světlo a krásný nový nerozpadlý bauset    ) a nárazník a koncovka bude z biturba. Předek bude phase II, nárazník biturbo. Kola bych rád klasiku z Biturba, jen v odstínu „titan“ neboli kovový lesk nebo možná jiná kola, která by mě uchvátila designem, kvalitou a cenou a hlavně s přijatelným ET a šířkou, rozhodně totiž nehodlám upravovat lemy nebo jakkoli jinak zasahovat do karoserie. Motor chci dát zpátky původní 3,0 V6i, ale s manuální převodovkou. S motorem jsem měl velké dilema, chtěl jsem namontovat motor 2,3 T5 Volvo na stejném základu jako je pětíválec, který se montoval do safrane phase II sériově. Avšak samozřejmě z důvodu financí a skutečnosti, v jakém stavu původní V6i je, tam nakonec dávám tento. Časem bych si ale stejně chtěl koupit a zgenerálkovat motor T5 a dát ho tam, protože mě to hodně láká. Abych nezapomněl, do auta chci nainstalovat originál systém elektro – pneumatického odpružení z phase I. Kabeláž, hadičky a čidla už mám připravené, ještě je potřeba zrepasovat tlumiče a osadit je novými měchy.  No, ale než se dostanu ke všem těmto věcem, musím dát auto nejdřív trochu dokupy, protože tam spousta věcí chybí a spousta věcí je tam poničených od předchozího zacházení. Mezi to patří například části zadní nápravy, přední náprava, prasklá palubka, chybějící věci v interiéru, ustřihané kabely u rádia, část výfuku fuč, ale i nějaké kosmetické vady. Mezi tyto vady patří například trošku pobouchaná kapota nebo zadní blatník, naštěstí je to dohromady asi jen 7 důlků, takže si s tím hravě poradí nějaký odborník, co vyrovnává plechy bez poškození laku. Rád bych také auto osadil lepšími (většími) předními brzdami. Samozřejmě nejvíce by se mi líbily čtyřpístky Brembo s kotouči kolem 320 mm, navíc se dají sehnat za velice přijatelné ceny, ale nejspíš se spokojím s originály nebo možná s většími jednopístky 308 mm z laguny II, popřípadě brzdy předělám až časem. Zatím jsem pouze ve stádiu shromažďování dílů, které budu na auto potřebovat. Jako první chci na autě doplnit chybějící díly, potom dát dokupy nápravy (opískovat a na komaxit, nové silentbloky, čepy atd), pak motor, aby bylo auto pojizdné, potom pneumatické tlumiče a nakonec interiér a lak. Budu sem průběžně dávat nové fotky.
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  109_0942.JPG [ 65.02 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  109_0943.JPG [ 74.65 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4323.JPG [ 91.86 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4326.JPG [ 104.57 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4334.JPG [ 57.23 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4335.JPG [ 73.43 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4336.JPG [ 71.94 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4337.JPG [ 68.15 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4338.JPG [ 86.81 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4340.JPG [ 96.99 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4342.JPG [ 75.67 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  143_4343.JPG [ 61.6 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  P1120469.JPG [ 94.43 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  P1120471.JPG [ 100.01 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  
								|  P1120475.JPG [ 107.6 KiB | Zobrazeno 41058 krát ]
 
 |  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6  Napsal:  sob říj 31, 2009 10:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6  Napsal:  sob říj 31, 2009 11:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| pomozte mi prosím vybrat barvičky na podvozek     zatím jsem 100% rozhodnutý, že brzdové třmeny půjdou na zlato. Jinak nevím... Přední nápravnice, ramena, tyčky stabilizátoru, tyčky řízení, těhlice, zadní ramena... Chci něco normálního, ale zase je mi líto delat to jen černou   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| ToJa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6  Napsal:  ned lis 01, 2009 10:54 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
 Příspěvky: 273
 Bydliště: Hluk
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: Quadra
 | 
				
					| Pekne pekne,jen aby si nedopadl jak kamos s Lagunou koupil Initiale v plne 3.0 24v manual taky ve stadiu srotu cele to rozebral domrte,dal komplet novy lak a vsecky mozne blbosti.Nasypal do toho tak kolem 130000sk a po roce to ztotalkoval.Tak az to budes mit v kupe dej na to pozor hlavne  _________________
 Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
 Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
 Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
 Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  pon lis 02, 2009 8:21 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| No jo tak to je riziko podnikání    Se to nějak ty prezentace rozjeli    Nechcete někdo další přidat auta  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6  Napsal:  pon lis 02, 2009 4:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ToJa píše: Pekne pekne,jen aby si nedopadl jak kamos s Lagunou koupil Initiale v plne 3.0 24v manual taky ve stadiu srotu cele to rozebral domrte,dal komplet novy lak a vsecky mozne blbosti.Nasypal do toho tak kolem 130000sk a po roce to ztotalkoval.Tak az to budes mit v kupe dej na to pozor hlavne  no tak ja doufam, ze kdyz se s tim budu tak sr.. tak ze si budu davat bacha   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| ToJa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  pon lis 02, 2009 5:57 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
 Příspěvky: 273
 Bydliště: Hluk
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: Quadra
 | 
				
					| To on rikal taky a dopadl zle  _________________
 Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
 Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
 Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
 Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  pon lis 02, 2009 6:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| MatesK píše: Se to nějak ty prezentace rozjeli    Nechcete někdo další přidat auta  No, snad taky ukážu toho svýho Šemíka.    Tak do týdne něco sepíšu..._________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  pon lis 02, 2009 9:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Aspon neco a postupne to doplnis vid, jak já  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  čtv lis 05, 2009 7:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| No di do řiti. Ty my potají v noci kradeš nápady vid? Hele to auto je nádherný, někde stálo dlouho v garáži nebo co? Protože jak koukám, tak je to stav novýho. _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  čtv lis 05, 2009 10:47 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| nekradu, mě se v noci zdaj sny, že mi ho zabavili z renaultu, pak nabourali na predek, nebo ze mi nekdo spacnul strechu a takovy silenosti    . uz sem z toho zmagorenej jak se na nej tesim    . jj, nejakej patek stalo a je pravda, ze jizdy si zatim moc neuzilo     poraďte ty barvičky na podvozek   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  sob lis 07, 2009 3:10 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| Mě se zase zdaj že mě zas někdo zboří až vyjedu se svým, nebo že sem přejel děcko a sebrali mi papíry - strašný noční můry.     Jelikož to je zlaťák a vypadá fakt jak klenot, tak by byla škoda dávat tam nějaký tunigový barvy. Zlatý třmeny - krásný, a tak nějak decentně bych pokračoval, použil bych dál jen stříbrnou a černou málo. Stříbrný ramena, stříbrný těhlice, kulový čepy řízení a stabilky bych dal na černo, protože takovýhle věci si myslim že nemusí bejt na autě zrovna vidět. atd. Teď sem si všiml, žes zavařil zadní stěrač - čoveče, uvidíš jak budeš občas litovat, ale za krásu se platí.   _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  sob lis 07, 2009 6:18 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| právě, nechci tam dělat žádnou pouť.. a proto se asi nemůžu rozhodnout. každopádně chci tu zlatou na třmeny. stříbrnou chci použít co nejmíň (teda tu klasickou "stříbřenku") a dělat vše černou mi přijde líto. Takže jsem v háji    . Přemýšlím o nějaké šedé nebo tmavě stříbrné. Co budu dělat, tak je: přední nápravnice, přední ramena, přední tyčky stabilizátoru, možná táhla řízení, i když ty asi jen opláchnu a nechám černé, všechny těhlice, všechny tlumiče, zadní podélný a příčný ramena. Chce to aspoň dvě barvy     btw, ty, když jsi dělal těhlice, tak vylisovával jsi přední ložiska? a čidla abs? nejradši bych to dal taky na komaxit jako ramena atd, ale nesměj tam bejt samozřejme ložiska a ty čidla   .  jj, stěrač jsem dal dopryč, je to tak hezčí. je fakt, že když je spojler, tak to tak nevadí, ale pořád je tam jakoby navíc, a u ty zlatý by ještě víc vyniknul. v létě budu mít tekutý stěrače a v zimě budu škrábat no     _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"  Napsal:  pon lis 16, 2009 11:15 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| dnes jsem mimo jiné dělal hokus pokus a dopadlo to vyborne, takze žádný piskovani ramen, tehlic atd..     ale hezky nalejt vodu do kýble, nasypat sodu za 25 Kč, hodit tam zrezlý předmět, připojit nabíječku a jít se válet na gauč    . po pětihodinovém gaučingu vytýhnout nový předmět z kýble  
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  P1140633.JPG [ 77.27 KiB | Zobrazeno 40903 krát ]
 
 |  
								| Poznámka: po vytazeni 
  P1140636.JPG [ 115.6 KiB | Zobrazeno 40903 krát ]
 
 |  
								| Poznámka: po přejetí ručním dráťákem 
  P1140638.JPG [ 98 KiB | Zobrazeno 40903 krát ]
 
 |  
								| Poznámka: po opětovném ponoření a vylovení z lázně 
  P1140651.JPG [ 109.8 KiB | Zobrazeno 40903 krát ]
 
 |  
								| Poznámka: detail 
  P1140650.JPG [ 107.04 KiB | Zobrazeno 40903 krát ]
 
 |  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |