| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 9:59 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned pro 19, 2010 11:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Když jsem si tady prohlížel fotky z prvního srazu, viděl jsem tam svýho Safrana, kterýho jsem před dvěma měsíci koupil. Tímto zdravím bývalého majitele tohoto vozu, pokud tu někde je a navštěvuje fórum. Rád bych se dozvěděl něco z minulosti, co by mi mohlo pomoct v řešení pár drobnejch závad   Taky plánuju s kamarádem, kterej mě vlastně se Safranem seznámil (má 2,5 dT) a nakazil mě Safranistickým postižením, že bychom se přijeli podívat na příští sraz, pokud bude a vše vyjde   Až opadne sníh, dám sem aktuální fotky, jinak foto z inzerátu je zde: http://bany-xf-cz.rajce.idnes.cz/Safran/  ale určitě ho všichni znáte z prvního srazu  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pon pro 20, 2010 10:39 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| Tak ty jsi koupil tohoto Safa z Bruntálu ? Teda tak to putoval až do ústí? Dík že ses k nám přidal, stav se na sraz. Jinak dobrý sedačky z Phase I i zadní v el.   _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pon pro 20, 2010 10:50 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Áno, koupil. Putoval do Ústí. Tady už zůstane. Sice to nebyl nejlepší kauf, páč za 54 tisíc teče řízení a kmitá poloosa, po doplnění kontrolek do přístrojovky svítí naklápení xenonů a chyba elektroniky motoru, ale já chtěl tenhle motor nebo 2,2 dT  a tohle mělo zrovna nejlepší výbavu z toho co bylo na trhu v ČR. Taky jsem uvažoval o dotáhnutí něčeho z německa. Tam jsou fakt krásný kousky, ale na to nezbejvalo moc peněz.  Jsem šestým majitelem.     O těch sedačkách z phI už vim. A mám tam špatnej volant   Byl jsem s tim na diagnostice a tam našel jenom porucha obvodu ventilátoru chlazení II. stupně a porucha obvodu ventilu odvětrání nádrže. Porucha obvodu - to bude asi někde nějakej upadlej drátek či špatná kostra. Nevíte někdo, kde bych našel ten ventilek odvětrání nádrže?_________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  úte pro 21, 2010 9:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Chahá, právě jsem zjistil, že si zadním stěračem setřu jenom když zhasnu světla   _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř pro 22, 2010 10:37 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Sákryš, baccara kola sluší i ph. dvojce... _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv pro 23, 2010 12:13 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| jen skoda, ze to jsou jen 15"   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv pro 23, 2010 10:17 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| To jo no, 16" by se líbili víc, ale na druhou stranu jako zimáky je to supr.  Když nad tím tak přemýšlím, mě se zdaj každý druhý kola na zimu hezký, protože v zimě jezdím na 15" s "krásnýma" původníma poklicema...  _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv pro 30, 2010 6:07 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| Copak se stalo že ho už tak rychle prodáváš?      sem myslel že budeme mít na sraze o jedno auto navíc. Až ho prodáš, hlavně prosím řekni novému majiteli o našem clubu_________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv pro 30, 2010 11:57 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| No spíš jen zkoušim, jestli se někdo chytí za tuhle cenu, že bych na tom něco vydělal a pořídil si jinýho. Nějak je mi proti srsti prodávat jakýkoliv auto, ale s timhle je problémů víc než dost a docela se mi zalíbil ten za 35 tisíc, kterej je zrovna v nabídce na sauto.   Takže když se prodá, vydělám na tom, když ne, tak si ho nechám a budu si dělat radost s každym vyřešenym problémem  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| francouzack | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 07, 2011 1:44 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte úno 05, 2008 9:48 pm
 Příspěvky: 157
 | 
				
					| Ahoj, taky jsem koukal že už ho prodáváš, ale zas na druhou stranu chápu, když si psal co je tam za problémy, ty laguňácký kola co tam máš by se mi líbily, ale koukal jsem že na jedné fotce je na levém kolu vzadu jiný liťák, jestli máš ale všechny vyměnil bych je s tebou za origo co tam patřej a ještě bych ti klidně dal něco navíc. 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 07, 2011 4:46 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| No hele, na ty problémy snad přijdu. Jen to neni klasika jako u škodovky, všechno je přes mikroproudy a relátka, ale po menšim zkoumání na to přijdu. Řízení už neteče a ta poloosa už autem moc neškube   To jen náhodou, kdyby se někdo chytil, ale nevěřim tomu, že za ty prachy to někdo koupí._________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 13, 2011 7:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Dneska bylo krásně, tak jsem se vrhnul na nějaký ty opravičky. Už můžu bez ostudy hejbat zadníma sedačkama. Někdo to vyřešil že kostru od motůrku připojil na kostru od zpátečky (na druhý straně od směrovek). Zbytečně složitý a ještě blbě funkční    Tak jsem odšmiknul drátky a napojil pod šroubek ukotvení pásů a záhada je vyřešena! Hurá. Jen jsem se chtěl zeptat, ta řídící jednotka co kontroluje světla je pod sedačkou řidiče žejo? Já tam našel dvě. Je to ta menší nebo ta větší? Děkuju  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř bře 16, 2011 10:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| A další věc z krku. Nový rozvody a novej vlnovec. Teď to jede jak splašený.   _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 12:49 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| bany.xf.cz píše: Jen jsem se chtěl zeptat, ta řídící jednotka co kontroluje světla je pod sedačkou řidiče žejo? Já tam našel dvě. Je to ta menší nebo ta větší? Děkuju  to jsou podle me RJ pameti sedacky+zrcatek+volantu, pripadne jeji vypreparovana imitace (mensi plastova) a syntetizator reci (vetsi kovova). A ta na svetla je pod spolujezdcovym zadkem (+airbagovy "cidlo"+RJ variabilniho serva). Ale mozna kecam, uz jsem je dlouho nevidel  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  ned bře 20, 2011 12:57 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Nevim nevi     na popraskany zarovky je pod sedackou ridice, cerna mala krabicka s dvema konektory proti sobe..._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |