| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:08 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř led 02, 2013 6:47 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| JJ, Na toho jsem měl taky zálusk! Myslím že dobrá koupě!  _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř led 02, 2013 6:51 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Fakt?    a byl ses na něj podívat?  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř led 02, 2013 9:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| Nn, ale chtěl jsem jet ale do Tabora to mam daleko.... Ten inzerat je tam už měsíc a puvodně ho mel za 33tis tak nevím proč ho tak dlouho nemuže prodat. Akorat je na fotce vidět že tachometr neukazuje najete kilometry, je tam nula.... _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  stř led 02, 2013 10:11 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Tacháč je tam novej protože prej odešel palubák. Má najeto 240 000 km. Původní tacháč k tomu dá.A je škráblej nárazník vepředu vpravo
 _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv led 03, 2013 4:50 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Tak jak to dopadlo? Můžem gratulovat?  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  čtv led 03, 2013 6:22 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Můžete    Už stojí před panelákem...   Pár chyb to má - potřebuje nový výbojky, zadní díl vejfuku, zprovoznit tempomat, vyměit čidlo teploty pro přístrojovku, seřídit geometrii, doplnit kontrolky do přístrojovky, nesvítí osvětlení rádia, nějak blbne changer a dát dohromady nějak originál centrál.  Rozsypal se mu klíček tak se to teď ovládá nějakym přídavnym centrálem. Ale to jsou fakt detaily.  Proti tomu má zas podvozek v super stavu, variabilní posilovač je fakt skvělej! Mám dokonce i tažný oko šroubovací.  A denní svícení to má udělaný do těch malejch plastíků vedle mlhovek. Jsem zvědavej, kolik s tim najedu bezproblémovejch kilometrů._________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 8:55 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Gratuluju, i když teda závad to má jako kvítí na to, že jsi to ještě ani pořádně neprolezl...    Ale snad to vychytáš a bude šlapat jak hodinky...._________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 9:37 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Jo, jak řikám - u toho prvního byli horší závady - vyměnit řízení, poloosu, rameno, silentblok motoru, tlumiče, uložení     Já jsem prostě spasitel vraků   Zatim teda to vypadá jenom na investici do olejů, vejfuku, výbojek a geometrie  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 11:22 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| gratulace  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 12:38 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Taky gratuluji! Initijálka přijde vždycky vhod...  _________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 6:50 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| taky gratulace, urcite z nej udelas krasavce   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V  Napsal:  pát led 04, 2013 10:04 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Dík za gratulace   No Bóďo ty mi s tim fešákováním budeš muset pomoct   _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |