|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob čer 01, 2024 4:36 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 27, 2009 12:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Já taky kupuju kola z Initiale,ale Pavla mi vysvětlila,že je nepotřebujem...
P.S. : Tobě už to jede na plyn !!!!
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 27, 2009 1:14 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Max900R píše: Jinak prachy jsou kapitola na dlouhe povidani. Taky porad kupuju biturbo a pritom jsem kazdy mesic rad, ze mam na benzin nebo v posledni dobe aspon na plyn
No tak to si řek přesně Do příštího roku dodělám nynější a pak zase začnu usilovat o BI
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 27, 2009 6:28 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak tam maxi pozdravuj... a kdyz se bavite o tech penezich, tak sem na tom stejne, spis este hur...
taky chci motor 2,3 T5, biturbi kola, biturbi narazniky atd... jenze ja tam zatim motor nemam zadnej a kola taky ne . ale rek sem si ze s tim prijedu na jarni sraz i kdybych mel prijet na plechacich a jeste s origo naraznikama.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 27, 2009 7:41 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Vždyť jsi nějaký biturbo kola nedávno nabízel k prodeji,-jestli se nepletu...
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv srp 27, 2009 8:28 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: tak tam maxi pozdravuj... a kdyz se bavite o tech penezich, tak sem na tom stejne, spis este hur... taky chci motor 2,3 T5, biturbi kola, biturbi narazniky atd... jenze ja tam zatim motor nemam zadnej a kola taky ne . ale rek sem si ze s tim prijedu na jarni sraz i kdybych mel prijet na plechacich a jeste s origo naraznikama.
No ty narazniky se daji zvladnout, ty kola uz hur a ten motor... hmm. Stejne bych asi sel radsi do toho trilitra noveho,ten jede jak krava. Nekde jsem ted videl,ze ty motory nabizel-vsechny typy i ty lagunacke 205 konove manualy. Myslim ze na allegro nebo leboncoinu...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát srp 28, 2009 9:19 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: No ty narazniky se daji zvladnout, ty kola uz hur a ten motor... hmm. Stejne bych asi sel radsi do toho trilitra noveho,ten jede jak krava. Nekde jsem ted videl,ze ty motory nabizel-vsechny typy i ty lagunacke 205 konove manualy. Myslim ze na allegro nebo leboncoinu... nojo, narazniky i kola mam moznost koupit, ale samozrejme to bude stat penize...
no ja se rozhoduju mezi novym trilitrem (12v) nebo tou 2,3 T5, popripade T5-R. o 24v vubec neuvazuji a uz vubec ne, abych ho tahal nekde z venku... to za ty same penize tam muzu dat to turbo, ktere je turbo, ma 226 PS (v pripade T5-R 241PS) a mohlo by to konkurovat biturbu, takze jen vyhody.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát srp 28, 2009 10:55 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: Max900R píše: No ty narazniky se daji zvladnout, ty kola uz hur a ten motor... hmm. Stejne bych asi sel radsi do toho trilitra noveho,ten jede jak krava. Nekde jsem ted videl,ze ty motory nabizel-vsechny typy i ty lagunacke 205 konove manualy. Myslim ze na allegro nebo leboncoinu... nojo, narazniky i kola mam moznost koupit, ale samozrejme to bude stat penize... no ja se rozhoduju mezi novym trilitrem (12v) nebo tou 2,3 T5, popripade T5-R. o 24v vubec neuvazuji a uz vubec ne, abych ho tahal nekde z venku... to za ty same penize tam muzu dat to turbo, ktere je turbo, ma 226 PS (v pripade T5-R 241PS) a mohlo by to konkurovat biturbu, takze jen vyhody.
A to je stejny blok, jak ma 2,5 safrane? Petival?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát srp 28, 2009 11:46 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
není. ani nevim, jestli ma ten motor vložky.. z technicke noty na safrana to neni jasne, ale spis si myslim, ze nema. nicméně blok je jiný tedy pouze ve vrtání válců (pokud to teda nemá vložky a nejsou jen vložky s menším vrtáním a silnější stěnou). ten menší objem je prostě proto, aby se zesílely stěny válců (aby vydžely ty tlaky). dělají se i 2,5 T5, ale ty nejsou tak výkonné. ten blok by měl být jinak stejný jako u safrana. a proto mě to láká. když na to hodíš kryt ze safrana, tak nikdo (laik) to nepozná. navíc prostě je to turbo, takže tam je ladění jednoduché, i když si myslim, že těch 226ps na předku by mi bohatě stačilo . protože pokud někdo ladí atmosféru, většinou skončí na výfuku, sání, maximálně nějaké úpravě ecu a pořád to jsou minimální nárůsty výkonu. ještě uvidím, každopádně ten motor tam chci nacpat tak jako tak, takže možná tam dam ten 3,0 a potom si poskládám celý agregát 2,3 a ten tam prsknu třeba v průběhu roku, i když je to zase blbý s papírama, že by bylo lepší to rovnou dát na papíry 2,5. ale pneumaticky podvozek a podobne veci chci vychytat do srazu.
jo Maxi, hele napiš mi do soukromý, na kolik te vyjde ten matroš na nárazník. jestli by fakt nebylo lepší to nechat udělat... vím o jedné firmě, co dělá z laminátu a z hybridní tkaniny kevlarkarbonu a maj to celkem za hubičku... a vyroběj co chceš, i kopii
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 7:47 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak jak s tim srazem?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 8:30 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No je asi posledni mesic kdy to ma vyznam...takze jestli tak do konce mesice...ocekavam ze ucest nebude nijak valna takze bych to videl nekde najit misto az podle toho kdo pojede...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 8:34 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
aha... no ja myslel spis az na cervnovy sraz. jestli chcete tak muzem udelat neco mensiho i ted, ale uz jsem s tim nepocital. ja bych dorazil, podle toho, kde by to bylo.. jen na den na pokec.. i kdyz ted trpim vyraznym nedostatkem casu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 05, 2009 7:14 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Me je to celkem jedno kdyz by tady nahodou bylo deset hladovejch krků na sraz tak bych klidne jel
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: IV.Sraz Napsal: pon lis 30, 2009 7:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak jak to vypadá s tím na srazem příští rok?Už jsou vytipovaný (a fyzicky prověřený) místa kde to bude a kdo to bude organizovat?Mělo by se to rozhodnout,aby měl event. vybraný organizátor čas věci prověřit zajistit a okokuknout včas a alespoň předběžně ověřit a připravit si trasu a program . .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: IV.Sraz Napsal: pon lis 30, 2009 8:24 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No jestli to má být tady v Jihlavě, tak dejte vědět a posílejte náměty na program, ať to můžeme dát dohromady a začít zjišťovat. Pokud ne, jak se na to dívají ostatní kandidáti na sraz, tj. MatesKovi, Budějice, Karabinouci? Jaká jsou další možná místa srazu? Co Morava? Pořád máme v bufferu tu Strážnici... Nebo severní Morava, tam to skoro nikdo (kromě mě) asi moc nezná ne? To by pro vás bylo třeba zajímavé...
Jinak co se týče mě, plánujeme výlet k moři do Polska,ideálně spojený s nějakým místním Safrane srazíkem, takže kdyby se někdo chtěl připojit, tak předběžně začátkem srpna. Dále tu visí ten výjezd do Alp...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: IV.Sraz Napsal: pon lis 30, 2009 8:28 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak já nevim, se někdo přihlaste, kdo byste se toho chtěl chopit. jinak já bych rád udělal výlet do Francie, už jsme se o tom trošku bavili s MatesKem, ale to až někdy v létě asi. Hlavně by se muselo předem zjistit nějaký ty muzea
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|