|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 2:07 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: III. Sraz Safrane Clubu (12. - 14.6.2009) Napsal: ned zář 28, 2008 10:38 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Tak kdy chcete mít další sraz? edited:
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Naposledy upravil Bóďa dne ned dub 05, 2009 7:07 pm, celkově upraveno 3
|
|
Nahoru |
|
|
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned zář 28, 2008 1:59 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
No bylo slíbeno, že v Plzni. Tak by se to mělo dodržet...
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned zář 28, 2008 2:09 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no já nevim, je to souboj Ivan vs Robert a řekli mi, ať udělam anketu, tak dělam anketu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned zář 28, 2008 5:26 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
Ok
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 29, 2008 6:59 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Zdržuji se hlasování protože je mi to jedno kde to bude
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 29, 2008 11:41 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Hele MatesK,něco tam dej jinak ta anketa ztrácí smysl,kdyby to napsal každej
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 29, 2008 8:21 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Plzeňák píše: Hele MatesK,něco tam dej jinak ta anketa ztrácí smysl,kdyby to napsal každej
alééé.....za prvi to kazdej nenapise....ale to hlavni je ze je mi to opravdu absolutne jedno....kdyby bylo na me tak se sjizdim na jednom a tom samem miste
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 29, 2008 11:06 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
abych pravdu rekl tak je mi to taky tak nejak jedno, oba jste meli lakavy nabidky . hlavne musime aplikovat dalsi poznatky na další srazy , to abych si to pomalu začal psát
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 30, 2008 9:35 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Já osobně jsem rád, že se místo mění, protože tak poznáme aspoň trochu víc vlastní zemi.
Ale mnohem větší důraz bych tentokrát kladl na organizaci, protože se mi zdála dost slabá a bylo to znát i na názorech ostatních. Řekl bych, že jsme se dopustili více chyb, než na prvním sraze.
Sám jsem si ověřil (jak na sraze, tak při organizaci svatby), že spoléhat se na to, že se někdo dovtípí, zařídí si sám nebo udělá něco pro ostatní jen tak sám od sebe, se nedá. Proto si myslím, že by bylo dobré pro příště se v našem "zdravém jádru" domluvit a:
A. organizací věcí kolem kempu, vyjíždky a programu pověřit člověka, který to v daném místě zná
B. jasně rozdělit úkoly, kdo co zařídí, přiveze, objedná atd. a hlavně dostatečně dopředu
C. pevně stanovit program srazu, časy jednotlivých akcí, soutěže a ceny a náležitě se na to připravit (vybavení, lidi, ceny)
D. zorganizovat, naplánovat a předem projet trasu vyjížďky
E. rozhodnout o případném vstupném na tyto akce a na co přesně vybrané peníze půjdou
A hlavně neorganizovat sraz podle toho, jak to má kdo blízko, ale podle toho, jak je místo pro sraz vhodné.
Nejde o to, aby to bylo ve všech směrech dokonalé, ale je fakt, že kdyby to bylo takovým stylem jako teď, tak si myslím, že už nikdo nepřijede.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte zář 30, 2008 4:53 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Já osobně jsem rád, že se místo mění, protože tak poznáme aspoň trochu víc vlastní zemi.
Ale mnohem větší důraz bych tentokrát kladl na organizaci, protože se mi zdála dost slabá a bylo to znát i na názorech ostatních. Řekl bych, že jsme se dopustili více chyb, než na prvním sraze. Sám jsem si ověřil (jak na sraze, tak při organizaci svatby), že spoléhat se na to, že se někdo dovtípí, zařídí si sám nebo udělá něco pro ostatní jen tak sám od sebe, se nedá. Proto si myslím, že by bylo dobré pro příště se v našem "zdravém jádru" domluvit a: A. organizací věcí kolem kempu, vyjíždky a programu pověřit člověka, který to v daném místě zná B. jasně rozdělit úkoly, kdo co zařídí, přiveze, objedná atd. a hlavně dostatečně dopředu C. pevně stanovit program srazu, časy jednotlivých akcí, soutěže a ceny a náležitě se na to připravit (vybavení, lidi, ceny) D. zorganizovat, naplánovat a předem projet trasu vyjížďky E. rozhodnout o případném vstupném na tyto akce a na co přesně vybrané peníze půjdou
A hlavně neorganizovat sraz podle toho, jak to má kdo blízko, ale podle toho, jak je místo pro sraz vhodné. Nejde o to, aby to bylo ve všech směrech dokonalé, ale je fakt, že kdyby to bylo takovým stylem jako teď, tak si myslím, že už nikdo nepřijede. naprosto souhlasím. s těmi přesnými časy, přesně se to stanovit nedá, třeba s tím kdy jsme odjížděli na letiště.... já čekal nějak kolem jedné, jenže když jsme skejsli na benzínce já nevim jak dlouho...
a k tomu bodu E. taky to vstupný vybrat a ne jako teď, že mi ho dali tři lidi. jinak na co vybraný peníze půjdou já mám jasno, sice se to možná nezdá, ale když se to všechno sečte tak to nějakou částku dá, dejme tomu hosting kolem 1000 (a to ho mám několikanásobně levnější než by měl být), co jsem platil 2-3x 500 za něco že jsem si někoho objednal aby udelal neco s webem (přesněji fórem (přesun, oprava, přidany udaje v profilech..)), potom třeba plachty 800,- (od Maxe taky o dost levněji než by normálně stálo) atd... na to mělo být tohle první vstupný (i když jsem vybral, jak říkám 600,-). Na dalších srazech by to mělo být lepší, protože doteď se web svým způsobem pořád rozjížděl, takže už nebudou potřeba platit nějaké přesuny webu, plachty s logem atd, ale bude se to moci použít na nějaké ceny do souteží (což jsem chtěl udělat už teďka, ale jaksi jsem nestihl vymyslet nějaké ty ceny) a udržování webu. Také bych oslovil třeba nějakou pobočku Renaultu o nějaký sponzoring, stylem že my budeme mít pozvánky na sraz, kde bude jejich logo s jakymsi napisem ze jsou sponzori a na sraze bude nejaka informacni tabule nebo tak neco a oni nam napriklad udelaj diagnostiku nebo neco podobneho.
také jak už jsem říkal na sraze, v dalších letech bych udělal celovíkendový sraz pouze v červnu a na podzim (v září) bych udělal sraz pouze jednodenní, jelikož už je zima a stejně většina lidí přijede pouze na sobotu.
jinak abych řekl s čím jsem měl problémy, tak to bylo dát dohromady nějaký program (jaké soutěže atd), vymyslet nějaké ceny a najít jakýkoliv plac, kde by se mohlo blbonout.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř říj 01, 2008 11:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Na benzínce se čekalo na mě až umeju auto,to je sice pravda,ale jistě to nebylo jediné zdržení Podle mě byl odjez do Kutné Hory stanoven na dřívější hodinu , než se ve skutečnosti odjíždělo.Jistě bych stačil umýt auto tam během pauzy na oběd.Jinak s tím sponzoringem bych moc nepočítal,znám již z dřívějších pokusů reakce Renaultu...
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř říj 01, 2008 1:14 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Plzeňák píše: Na benzínce se čekalo na mě až umeju auto,to je sice pravda,ale jistě to nebylo jediné zdržení Podle mě byl odjez do Kutné Hory stanoven na dřívější hodinu , než se ve skutečnosti odjíždělo.Jistě bych stačil umýt auto tam během pauzy na oběd.Jinak s tím sponzoringem bych moc nepočítal,znám již z dřívějších pokusů reakce Renaultu... jo, máš pravdu, bráchovo suto v "super stavu" nikdy nezklame, takže taky proto se to zpozdilo.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 06, 2008 1:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
kdyz jsem o tom tak premejslel, tak bych to urcite udelal v cervnu na cely vikend a v zari jenom na sobotu jak jsem psal... prijede totiz i vic lidi, doba mezi jarnim a podzimnim srazem je totiz pouze 4 měsíce a doba mezi podzimním a jarním je 8 měsíců, takže to s bude lidem určitě víc "stýskat" přes den na sraze bylo sice hezky (naštěstí jsme chytli hezké počasí), ale navečer už byla prostě zima.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Amstafek
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 06, 2008 5:07 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm Příspěvky: 90 Bydliště: Praha
|
Jj, jsem pro. Večer byla kurva kosa . To byl důvod, proč jsem to večer zabalil
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon říj 06, 2008 5:16 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Amstafek píše: Jj, jsem pro. Večer byla kurva kosa . To byl důvod, proč jsem to večer zabalil hele jinak ja jsem si pri ceste do KH jeste uvedomil, ze jsem ti tu lampicku mohl vyndat z auta a dat na tom letisti abys nemusel do KH a ze bych si tam pak dal jinou. Ale tak zas sme pokecali, sundal sem ti tu samolepu a tak.. jinak kdybys chtel a mel cas tak nekdy prijed, udelam ti ty spodky dveri a rozlestim ti ty rozpraskany blatniky nebo na co jsme to koukali
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|