|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 11:23 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 10:34 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
Tak koukam ze ste to kluci odhlasovali ve stejnej vikend jako RCCR sraz tak to se asi zase neukazu a to sem mel radost ze to budu mit hnedka tady v Plzni no nic no snad priste
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 10:47 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Teda,čekal jsem že dáš přednost Plzni....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 11:15 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
mno asi spis ne ani nevim jestli tedka neudelam safranovi odstavku uz to chce par oprav zase a leto je k tomu jako stvoreny a hlavne mam prazdniny takze je dost mozny ze tou dobou budu jezdit nejakym mym jinym autem necim mensim a rychlejsim
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 1:56 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Bóďa píše: RedHead píše: Hi, my name is Marcin (RedHead). I'am administrator of Polish Safrane Club (SKP - Safrane Klub Polska) - www.safrane.plWhat do you think about Czech-Polish meeting (sraz?)? This e-mail is my idea, nobody else know about yet. ps, sorry for my english. odepsal jsem mu, ze uz mame naplanovany sraz na termin a ze bude v plzni, coz je pro polaky hodne nevyhodny... kazdopadne byl by to mazec, ale misto uz bych rozhodne nemenil... Hehe,jsem pro,ale v Polsku v srpnu u moře. Tam bych si z chuti zajel, je to tam boží... domluvili jsme se, z to nechame na ten srpen a spolecne udelame jednodenni sraz
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 17, 2009 8:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: domluvili jsme se, z to nechame na ten srpen a spolecne udelame jednodenni sraz
Tak to je fajn, je třeba rozšiřovat základnu příznivců a případné zdroje zkušeností a náhradních dílů A myslím, že to Polsko je zrovna na tohle dost dobré.
Jinak já mám celkově Poláky rád, takže rád pokecám
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 12:31 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hejhola tak co? nikdo nemá žádný nápady a návrhy??
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned bře 29, 2009 8:34 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Sestavili jsme pro vás tento program.
Bohužel, přístup na letiště bude podmíněn vstupným ve výši 200,- na auto, ale zato budeme mít celé letiště pro sebe a nebudeme vázáni časem. Na letišti bude probíhat převážná část našeho programu a myslím, že to není zas tak závratná částka.
Program by měl vypadat nějak takto, samozřejmě se může přizpůsobit počasí a tomu, jak vše budeme časově zvládat, máme i alternativní program pro situaci, že by nebylo co dělat, ale to si myslím ,že nenastane .
Pátek:
18.00 - ??:??
-příjezd a přivítání, ubytování, grilování atd Sobota:
9.00-9.30
-odjezd na výlet po okolí -focení 12.00-13.00
13.30-17.00
-příjezd na letiště -focení, příp. natáčení (přizpůsobeno počasí a okamžiku, kdy bude nejvíc aut) -jízda zručnosti s kužely -soutěž ve zrychlení na 400 m dvou aut vedle sebe + měřený čas (zapisování a vyvěšení na webu) -projet za co nejkratší dobu úsek a dobrzdit co nejpřesněji na čáru =>měří se čas a vzdálenost od čáry 17.00-18.00
-přesun do kempu (popřípadě s mezipřistáním u obchoďáku- kdo by si chtěl koupit nějakou mňamku na večerní grilování) 19.00
-vyhlášení výsledků, volná zábava, grilování, promítání videa s biturbem z našeho klubu (z televizního pořadu) Neděle:
9:00-10:00
10:00-13:00
-prohlídka pivovaru, města, ZOO 13:00-14:00
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 7:06 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Vážení přátelé, safranisti,
chtěli bychom vás všechny srdečně pozvat na náš již třetí sraz. Tentokrát se bude konat v Plzni v krásném autocampu Ostende. Termín srazu byl stanoven na 12. - 14. 6.2009, tedy druhý červnový víkend, jako sraz první. Tentokrát jsme nic neponechali náhodě a sestavili jsme pro vás bohatý program, který obsahuje tradiční grilování, spanilou jízdu, soutěže na letišti, focení od profesionálního fotografa (po sraze k dispozici plakáty a kalendáře), motokáry, ale na neděli i program "neautařský", jako exkurze do pivovaru nebo návštěva zoo. Vstupné budeme (musíme) vybrat 200,-/auto, je to poplatek za vstup na letiště.
Pokud se chcete zůčastnit našeho srazu, napište mi na info@safrane.org nebo na icq 261-695-404. Ubytování si objedná každý sám, přičemž se zmíní, že patří "ke srazu Renault Safrane", abychom bydleli v kempu na jednom místě. Telefon na objednání ubytování vám v případě zájmu zašlu.
Tešíme se na Vaši účast.
Váš Safrane Club
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 7:11 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Bóďa píše: Vážení přátelé, safranisti, chtěli bychom vás všechny srdečně pozvat na náš již třetí sraz. Tentokrát se bude konat v Plzni v krásném autocampu Ostende. Termín srazu byl stanoven na 12. - 14. 6.2009, tedy druhý červnový víkend, jako sraz první. Tentokrát jsme nic neponechali náhodě a sestavili jsme pro vás bohatý program, který obsahuje tradiční grilování, spanilou jízdu, soutěže na letišti, focení od profesionálního fotografa (po sraze k dispozici plakáty a kalendáře), motokáry, ale na neděli i program "neautařský", jako exkurze do pivovaru nebo návštěva zoo. Vstupné budeme (musíme) vybrat 200,-/auto, je to poplatek za vstup na letiště. Pokud se chcete zůčastnit našeho srazu, napište mi na info(zavinac)safrane.org nebo na icq 261-695-404. Ubytování si objedná každý sám, přičemž se zmíní, že patří "ke srazu Renault Safrane", abychom bydleli v kempu na jednom místě. Telefon na objednání ubytování vám v případě zájmu zašlu. Tešíme se na Vaši účast. Váš Safrane Club
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 8:05 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
MatesK píše: JJ DIX uz je pryc asi neco tu psal no akorat neřikal datum tak uz je asi pápá...ale ze by sraz nestih sem nevidel
Chytrej.
Já se uřčitě pokusim dostavit za každých okolností, i kdyby bylo co bylo. Nejsem si jistej že přijedu jednim z mých Safránků, ale přijedu klidně i na kole když bude potřeba, hlavně abych byl mezi Váma. Nemyslete si že sem Vás nějak opustil, pouze je momentálně čas můj nepřítel. Je teda pravda že sem na auta teď trochu kašlal, protože mám hlavu plnou jiných věcí, ale můžu slíbit že se Vás jen tak nevzdám. Slibuju že pokud nebudu tou dobou zrovna v Belgii nebo ve Španělsku, tak se určitě dostavim.
Posledních pár tejdnů se mi taky hlavou honí že bych si příští rok ulovil taky jedno z těch Safránků z dvouma turbama (takovou tu popelnici co už jí má skoro každej) někde ve Francii, protože budu mít asi hodně možností - doufám, ale to je ještě daleko.
Všem co na mě nezapomněli a myslí na mě i když nemusí moc a moc děkuju.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 09, 2009 11:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
2DIX píše: MatesK píše: JJ DIX uz je pryc asi neco tu psal no akorat neřikal datum tak uz je asi pápá...ale ze by sraz nestih sem nevidel Chytrej. Já se uřčitě pokusim dostavit za každých okolností, i kdyby bylo co bylo. Nejsem si jistej že přijedu jednim z mých Safránků, ale přijedu klidně i na kole když bude potřeba, hlavně abych byl mezi Váma. Nemyslete si že sem Vás nějak opustil, pouze je momentálně čas můj nepřítel. Je teda pravda že sem na auta teď trochu kašlal, protože mám hlavu plnou jiných věcí, ale můžu slíbit že se Vás jen tak nevzdám. Slibuju že pokud nebudu tou dobou zrovna v Belgii nebo ve Španělsku, tak se určitě dostavim.Posledních pár tejdnů se mi taky hlavou honí že bych si příští rok ulovil taky jedno z těch Safránků z dvouma turbama (takovou tu popelnici co už jí má skoro každej) někde ve Francii, protože budu mít asi hodně možností - doufám, ale to je ještě daleko. Všem co na mě nezapomněli a myslí na mě i když nemusí moc a moc děkuju.tyjo Dixi, uz jsem si rikal, co je s tebou... takovou dobu nic, jen jsi hodil inzerat na turbo a to bylo cely . kazdopadne byl bych nerad kdybys na sraz neprijel . doufam, ze to zvladnes.
uz jsem pochopil, proc sis koupil toho druhyho DT. ty jsi chtel dve turba.. . a asi chces ctyri a jsi linej kupovat dve auta tak to zamázneš jednim, co? dobrá to volba
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 15, 2009 4:51 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
1.Co zkusit domluvit v nějakém plzeňském renault servisu diagnostiku za akční cenu? Namátkou hornát má v sobotu otevříno a pokud se nechá projet aspoň deset aut, mohlo by to pro ně být zajímavé, za necelou hodinu to mají zmáklé.. Pokud zvládnou plyn, odložil bych diagnostiku i já až na sraz)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 16, 2009 6:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Atilla píše: 1.Co zkusit domluvit v nějakém plzeňském renault servisu diagnostiku za akční cenu? Namátkou hornát má v sobotu otevříno a pokud se nechá projet aspoň deset aut, mohlo by to pro ně být zajímavé, za necelou hodinu to mají zmáklé.. Pokud zvládnou plyn, odložil bych diagnostiku i já až na sraz)
Včera jsem akčně zaplatil 2800,-... :-( Nevím, jestli by to bylo pro někoho lákavé? O závadách většinou informují kontrolky nebo kecafon (někdy až moc vehementně) a jejich odstranění diagnostika většinou nevyřeší. Vždycky je za tím nějaké čidélko, drátíček a podobné milé věci, na které má Renault povětšinou stejně romantickou téměř paušální cenu +- 3000,-/ks. Navíc nikdy nejsou skladem.
Jinak co se týče plynu, tak by tě do Renaulta oficiálně ani neměli do servisu vzít, pokud na to nemají speciálně certifikovanou dílnu. Takže s vstřícným přístupem a diagnostikou plynu bych příliš nepočítal.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 16, 2009 11:50 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
Max900R píše: Včera jsem akčně zaplatil 2800,-... :-( Nevím, jestli by to bylo pro někoho lákavé? O závadách většinou informují kontrolky nebo kecafon (někdy až moc vehementně) a jejich odstranění diagnostika většinou nevyřeší. Vždycky je za tím nějaké čidélko, drátíček a podobné milé věci, na které má Renault povětšinou stejně romantickou téměř paušální cenu +- 3000,-/ks. Navíc nikdy nejsou skladem.
Jinak co se týče plynu, tak by tě do Renaulta oficiálně ani neměli do servisu vzít, pokud na to nemají speciálně certifikovanou dílnu. Takže s vstřícným přístupem a diagnostikou plynu bych příliš nepočítal.
Já si, možná naivně, slibuji od diagnostiky výpis závad z řídící jednotky, podle kterého se zaměřím na opravu dotčených věcí, jako prevenci, zatím auto slouží dobře. A to vyjde na 600 cca.
Plyn a diagnostika: již jsem byl poučen. Dílna musí mít spodní odvětrávání.
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 17, 2009 4:57 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
V Plzni plynová auta neberou do servisu
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|