Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 9:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Tak koukam ze ste to kluci odhlasovali ve stejnej vikend jako RCCR sraz tak to se asi zase neukazu a to sem mel radost ze to budu mit hnedka tady v Plzni no nic no snad priste :wink:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 10:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Teda,čekal jsem že dáš přednost Plzni.... :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 11:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
mno asi spis ne ani nevim jestli tedka neudelam safranovi odstavku uz to chce par oprav zase a leto je k tomu jako stvoreny a hlavne mam prazdniny :D takze je dost mozny ze tou dobou budu jezdit nejakym mym jinym autem :twisted: necim mensim a rychlejsim :jop:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 1:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
RedHead píše:
Hi, my name is Marcin (RedHead). I'am administrator of Polish Safrane
Club (SKP - Safrane Klub Polska) - www.safrane.pl
What do you think about Czech-Polish meeting (sraz?)?
This e-mail is my idea, nobody else know about yet.



ps, sorry for my english.





odepsal jsem mu, ze uz mame naplanovany sraz na termin a ze bude v plzni, coz je pro polaky hodne nevyhodny... kazdopadne byl by to mazec, ale misto uz bych rozhodne nemenil...



Hehe,jsem pro,ale v Polsku v srpnu u moře. Tam bych si z chuti zajel, je to tam boží...
domluvili jsme se, z to nechame na ten srpen a spolecne udelame jednodenni sraz

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
domluvili jsme se, z to nechame na ten srpen a spolecne udelame jednodenni sraz


Tak to je fajn, je třeba rozšiřovat základnu příznivců a případné zdroje zkušeností a náhradních dílů ;-) A myslím, že to Polsko je zrovna na tohle dost dobré.

Jinak já mám celkově Poláky rád, takže rád pokecám

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 12:31 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejhola tak co? nikdo nemá žádný nápady a návrhy??

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 8:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Sestavili jsme pro vás tento program.

Bohužel, přístup na letiště bude podmíněn vstupným ve výši 200,- na auto, ale zato budeme mít celé letiště pro sebe a nebudeme vázáni časem. Na letišti bude probíhat převážná část našeho programu a myslím, že to není zas tak závratná částka.

Program by měl vypadat nějak takto, samozřejmě se může přizpůsobit počasí a tomu, jak vše budeme časově zvládat, máme i alternativní program pro situaci, že by nebylo co dělat, ale to si myslím ,že nenastane :).

    Pátek:

      18.00 - ??:??
        -příjezd a přivítání, ubytování, grilování atd
    Sobota:
      9.00-9.30
        -odjezd na výlet po okolí
        -focení

      12.00-13.00
        -oběd

      13.30-17.00
        -příjezd na letiště
        -focení, příp. natáčení (přizpůsobeno počasí a okamžiku, kdy bude nejvíc aut)
        -jízda zručnosti s kužely
        -soutěž ve zrychlení na 400 m dvou aut vedle sebe + měřený čas (zapisování a vyvěšení na webu)
        -projet za co nejkratší dobu úsek a dobrzdit co nejpřesněji na čáru =>měří se čas a vzdálenost od čáry

      17.00-18.00
        -přesun do kempu (popřípadě s mezipřistáním u obchoďáku-
        kdo by si chtěl koupit nějakou mňamku na večerní grilování)

      19.00
        -vyhlášení výsledků, volná zábava, grilování, promítání videa s biturbem z našeho klubu (z televizního pořadu)
    Neděle:
      9:00-10:00
        -snídaně

      10:00-13:00
        -prohlídka pivovaru, města, ZOO

      13:00-14:00
        -oběd

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 7:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Vážení přátelé, safranisti,
chtěli bychom vás všechny srdečně pozvat na náš již třetí sraz. Tentokrát se bude konat v Plzni v krásném autocampu Ostende. Termín srazu byl stanoven na 12. - 14. 6.2009, tedy druhý červnový víkend, jako sraz první. Tentokrát jsme nic neponechali náhodě a sestavili jsme pro vás bohatý program, který obsahuje tradiční grilování, spanilou jízdu, soutěže na letišti, focení od profesionálního fotografa (po sraze k dispozici plakáty a kalendáře), motokáry, ale na neděli i program "neautařský", jako exkurze do pivovaru nebo návštěva zoo. Vstupné budeme (musíme) vybrat 200,-/auto, je to poplatek za vstup na letiště.

Pokud se chcete zůčastnit našeho srazu, napište mi na info@safrane.org nebo na icq 261-695-404. Ubytování si objedná každý sám, přičemž se zmíní, že patří "ke srazu Renault Safrane", abychom bydleli v kempu na jednom místě. Telefon na objednání ubytování vám v případě zájmu zašlu.

Tešíme se na Vaši účast.
Váš Safrane Club

Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 7:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Bóďa píše:
Vážení přátelé, safranisti,
chtěli bychom vás všechny srdečně pozvat na náš již třetí sraz. Tentokrát se bude konat v Plzni v krásném autocampu Ostende. Termín srazu byl stanoven na 12. - 14. 6.2009, tedy druhý červnový víkend, jako sraz první. Tentokrát jsme nic neponechali náhodě a sestavili jsme pro vás bohatý program, který obsahuje tradiční grilování, spanilou jízdu, soutěže na letišti, focení od profesionálního fotografa (po sraze k dispozici plakáty a kalendáře), motokáry, ale na neděli i program "neautařský", jako exkurze do pivovaru nebo návštěva zoo. Vstupné budeme (musíme) vybrat 200,-/auto, je to poplatek za vstup na letiště.

Pokud se chcete zůčastnit našeho srazu, napište mi na info(zavinac)safrane.org nebo na icq 261-695-404. Ubytování si objedná každý sám, přičemž se zmíní, že patří "ke srazu Renault Safrane", abychom bydleli v kempu na jednom místě. Telefon na objednání ubytování vám v případě zájmu zašlu.

Tešíme se na Vaši účast.
Váš Safrane Club

Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 8:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
MatesK píše:
JJ DIX uz je pryc asi neco tu psal no akorat neřikal datum tak uz je asi pápá...ale ze by sraz nestih sem nevidel :)


Chytrej. :wink:

Já se uřčitě pokusim dostavit za každých okolností, i kdyby bylo co bylo. Nejsem si jistej že přijedu jednim z mých Safránků, ale přijedu klidně i na kole když bude potřeba, hlavně abych byl mezi Váma. Nemyslete si že sem Vás nějak opustil, pouze je momentálně čas můj nepřítel. :roll: Je teda pravda že sem na auta teď trochu kašlal, protože mám hlavu plnou jiných věcí, ale můžu slíbit že se Vás jen tak nevzdám. Slibuju že pokud nebudu tou dobou zrovna v Belgii nebo ve Španělsku, tak se určitě dostavim.
Posledních pár tejdnů se mi taky hlavou honí že bych si příští rok ulovil taky jedno z těch Safránků z dvouma turbama :lol: (takovou tu popelnici co už jí má skoro každej) někde ve Francii, protože budu mít asi hodně možností - doufám, ale to je ještě daleko.
Všem co na mě nezapomněli a myslí na mě i když nemusí moc a moc děkuju.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 09, 2009 11:44 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
2DIX píše:
MatesK píše:
JJ DIX uz je pryc asi neco tu psal no akorat neřikal datum tak uz je asi pápá...ale ze by sraz nestih sem nevidel :)


Chytrej. :wink:

Já se uřčitě pokusim dostavit za každých okolností, i kdyby bylo co bylo. Nejsem si jistej že přijedu jednim z mých Safránků, ale přijedu klidně i na kole když bude potřeba, hlavně abych byl mezi Váma. Nemyslete si že sem Vás nějak opustil, pouze je momentálně čas můj nepřítel. :roll: Je teda pravda že sem na auta teď trochu kašlal, protože mám hlavu plnou jiných věcí, ale můžu slíbit že se Vás jen tak nevzdám. Slibuju že pokud nebudu tou dobou zrovna v Belgii nebo ve Španělsku, tak se určitě dostavim.
Posledních pár tejdnů se mi taky hlavou honí že bych si příští rok ulovil taky jedno z těch Safránků z dvouma turbama :lol: (takovou tu popelnici co už jí má skoro každej) někde ve Francii, protože budu mít asi hodně možností - doufám, ale to je ještě daleko.
Všem co na mě nezapomněli a myslí na mě i když nemusí moc a moc děkuju.
tyjo Dixi, uz jsem si rikal, co je s tebou... takovou dobu nic, jen jsi hodil inzerat na turbo a to bylo cely :lol_. kazdopadne byl bych nerad kdybys na sraz neprijel :( . doufam, ze to zvladnes.

uz jsem pochopil, proc sis koupil toho druhyho DT. ty jsi chtel dve turba.. :lol_. a asi chces ctyri a jsi linej kupovat dve auta tak to zamázneš jednim, co? :lol_ dobrá to volba

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 4:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
1.Co zkusit domluvit v nějakém plzeňském renault servisu diagnostiku za akční cenu? Namátkou hornát má v sobotu otevříno a pokud se nechá projet aspoň deset aut, mohlo by to pro ně být zajímavé, za necelou hodinu to mají zmáklé.. Pokud zvládnou plyn, odložil bych diagnostiku i já až na sraz)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 16, 2009 6:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Atilla píše:
1.Co zkusit domluvit v nějakém plzeňském renault servisu diagnostiku za akční cenu? Namátkou hornát má v sobotu otevříno a pokud se nechá projet aspoň deset aut, mohlo by to pro ně být zajímavé, za necelou hodinu to mají zmáklé.. Pokud zvládnou plyn, odložil bych diagnostiku i já až na sraz)


Včera jsem akčně zaplatil 2800,-... :-( Nevím, jestli by to bylo pro někoho lákavé? O závadách většinou informují kontrolky nebo kecafon (někdy až moc vehementně) a jejich odstranění diagnostika většinou nevyřeší. Vždycky je za tím nějaké čidélko, drátíček a podobné milé věci, na které má Renault povětšinou stejně romantickou téměř paušální cenu +- 3000,-/ks. Navíc nikdy nejsou skladem.

Jinak co se týče plynu, tak by tě do Renaulta oficiálně ani neměli do servisu vzít, pokud na to nemají speciálně certifikovanou dílnu. Takže s vstřícným přístupem a diagnostikou plynu bych příliš nepočítal.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 16, 2009 11:50 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Max900R píše:
Včera jsem akčně zaplatil 2800,-... :-( Nevím, jestli by to bylo pro někoho lákavé? O závadách většinou informují kontrolky nebo kecafon (někdy až moc vehementně) a jejich odstranění diagnostika většinou nevyřeší. Vždycky je za tím nějaké čidélko, drátíček a podobné milé věci, na které má Renault povětšinou stejně romantickou téměř paušální cenu +- 3000,-/ks. Navíc nikdy nejsou skladem.

Jinak co se týče plynu, tak by tě do Renaulta oficiálně ani neměli do servisu vzít, pokud na to nemají speciálně certifikovanou dílnu. Takže s vstřícným přístupem a diagnostikou plynu bych příliš nepočítal.


Já si, možná naivně, slibuji od diagnostiky výpis závad z řídící jednotky, podle kterého se zaměřím na opravu dotčených věcí, jako prevenci, zatím auto slouží dobře. A to vyjde na 600 cca.
Plyn a diagnostika: již jsem byl poučen. Dílna musí mít spodní odvětrávání.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 17, 2009 4:57 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
V Plzni plynová auta neberou do servisu :evil:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz