|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát pro 27, 2024 4:11 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Citace Napsal: čtv srp 20, 2009 5:42 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Chtěl bych vás požádat, kdybyste necitovali poslední příspěvek a nedělali "maxicitace", vzniká to tak, že jeden něco napíše, druhej to cituje, ten prvni cituje toho druhýho a už to jede... sám to občas dělám a vždy kliknu na "citovat", abych mohl reagovat na celý příspěvek, že tu citaci před odesláním smažu, ale pak na to zapomenu, takže se to musím taky odnaučit...
taky bych poprosil, abyste po [/quote] nedávali enter, nebo dokonce několik, zbytečně to potom prodlužuje příspěvek
takže aby nevzniklo něco takového prosím (a takových podobných na jedné straně nekolik, v tom aby se pak prasátko vyznalo ) :
MatesK píše: hejlák píše: MatesK píše: hejlák píše: S3m8a píše: MatesK píše: S3m8a píše: MatesK píše: S3m8a píše: Plzeňák píše: 80 tkm ????? jj jsou to prvni majitele a je nalestenej jak svina http://autobazar.hyperinzerce.cz/renaul ... rce2393530
mam foto i na mailu
Ten vypada fakt supr ale 2.2jky se nedelali v Baccare radsi jsem se ujistil u Bódi
ma to z ni interier nechal to delat jako nadstandard psal jsem si s nim po icq ...
V tom pripade se obavam ze lepsi kus nekoupis sice je to dost penez ale se serviskou a nejakych 80tkm v Baccare a jeste 2.2 jak jsi chtel...lepsi nebude a do jinych v horsim stavu stejne ty penize nalejes a nikdy to nebude to co todle auto
jojo vsak jsem se s tim borcem domluvil, ze se ozvu jak budu mit prachy v ruce a nejak to spachame - zacal jsem premyslet i o spotrebitelskem uveru protoze tohle vypada fakt velice pekne No kurva ten je pěknej! Ale 65 tácků za phase I bych v dnešní době nedal ani omylem (to by musela bejt na kolech ze zlata). A to že auto vypadá z venku dobře neznamená, že se do něj nebudou lejt prachy. Jasně, serviska a 80tisíc kilábrů, ale pořád to auto má 13 let za sebou. Možná kdyby byl za 40 tisíc, tak se o tom uvažovat dá.
Mimochodem co je tam všechno z baccary? Viděl jsem to teda jen na těch třech fotkách z venku, ale vypadá to, že bílá kůže tam teda není.
Az uvidis safranu vic tak pochopis ze to neni o tom ze je stary 13 let ale ze se o nej nekdo stara a dalsi je ze kdyz to ma 80tkm tak ten pan s tim nejezdil denne takze to auto bude hodne zachovaly. staci napriklad Safrane Bóďův a skoro jakejkoliv jinej kterej má nalítáno 300tkm na tom krasne vidis jak muze nekdo za par desitek tisic km auto uplne odrovnat a nebo ho mit skoro jak novy i po 300tkm. Baccara byla samo i cerna viz spousta BI. tech 65 je hovno proti tomu co by si dal za novy tlumice, ulozeni, pruziny, rizeni, loziska, GO motoru, vyfuk no proste vsechny veci kdyz chces aby to auto bylo ve vic nez dobrym stavu. Počkej Mates, Ty chceš říct, že jsem ještě moc Safranů neviděl? Jenom doma mám dva, další 4 kámoši z Brna maj Safrána a nevim kdo další... Troufám si říct, že jsem minimálně 8 Safránů řídil. Bóďovic Safrána beru jako extrém, na kterej jen tak na nějakým inzertním portálu zaboha nenarazíš.
Ať to auto má najeto kolik chce, pokud má 13 let a najeto 80 tisíc, tak stejně musí bejt podle mě horší, jak auto z roku 2000 (což už se za ty prachy dá sehnat). Navíc s těma penězma co za to borec chce můžeš dotáhnout mnohem novější kousek od němčourů a to bych se i hádal, že ty tlumiče po 150 tisících ježděných u nich budou v lepším stavu, než po 80 tisících z našich silnic...
No tak jsem to nemyslel, to neni o počtu ale o rozmanitosti. nicmene sem ti prave chtel rict ze ten Boduv neni extrem - to je prave takovej vuz jako ten 2.2 z inzerce. To je Safrane kterej dostaval co potrebuje! - uz chapes co tim chci rict doufam Ph II mi prijde uz min kvalitni nez Ph I. Jako co muzes dotahnout je dost sporny - kdyz nepocitam kolik das za samotny "dotahnuti" tak si vem ze beres to auto vicemene naslepo o dost vic nez kdyz to koupis tady. dalsi ze ani na zahranicnich serverech jsem nevidel takovej kus jako je tento. tech zminovanych 150tkm tam maj minimalne takze za ty prachy budes mit jety ty tlumice minimalne stejne jako u auta s 80tkm a co se tyce samotny Ph II tak ani Initiale se s Baccarou nemuze moc rovnat si myslim. kdyz prehlidnu kolik chybi z interieru mezi Bacc a Ini tak co vim tak Ph II nema vzduch podvozek ne?! A jeste kdyz prihlidnu k tomu ze S3m8a chtel 2.2ku a ta se v Bacc nedelala tak todle je uplnej unikat. Ale tak znas to ja jsem proste zaseklej na PhI
Hlavne co ty a tvuj rek
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Citace Napsal: ned lis 08, 2009 5:18 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
prosím pokuste se necitovat poslední příspěvěk , zrovna dvakrát to nepřispívá k přehlednosti.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|