Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 1:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned lis 11, 2012 3:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak jestli to jde je snad jasnýýý :D kdyby někdo pochyboval, tak takový venturi 600 LM s 610 ps to snad dokazuje... akorát že každej řeší, že biturbo s timhle výkonem nevydrží protože tohleto a támhleto no a hlavně ta převodovka.. :). ale nic neni neřešitelný, vše je jen otázka peněz.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 9:14 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
NeviM píše:
vic premejslet o tom, co ja jsem udelal spatne, ze se ta vec rozbila, nez o tom, co je spatne na ty veci, ze se rozbila...


líp to říct nejde :good: :D
samozřejmě pokud se nabavíme o 1,4TSI s planovanym dojezdem 120tkm :lol_

Ty tlaky asi fakt nemaj výzam znát hodnoty, jako po GO asi jo, ale tam je to taky zbytečný :lol_ Stačí tlaky mezi jednotlivýma válcema. To mě sere, že na matňákovi jsem měl všechny na desetinu stejný a kurvy to hodily do šrotu. Piče když si na to vzpomenu je mi na blití.

Když vidim jak jezdí takový klasický neznalec techniky s autem, tak opravdu nevidím problém v převodovce. Když někdo cvičí s fábií tak dobrý, ale tady je přecijenom uplně jiná váha a výkon(ještě součet), takže nápor na ty jednotlivý díly je několikrát větší. Třeba si myslim, že jedna věc, co ji nemálo kurví jsou rychlý manipulace s klapkou, když ten motor lítá ze zadní siláče na přední. Co jsem zatim měl tak po těch 150tkm už tam ta V6 lítá slušně. Z toho usuzuju, že uvnitř v tý převodovce to musej bejt šlupky jaxviň - hlavně kvůli síla versus velikost těch částí. Když to s 200kilovym motorem o radiusu skoro metr hází jak s hovínkem, tak si představte jak to asi zalomcuje s ozubenym kolem o váze 1kg a radiusem 20cm :lol_

A taky to kurví například můj styl řazení :lol_ S biturbem se budu muset naučit řadit pořádně :roll: :D abych ty synchrony skoro nepotřeboval :twisted:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 9:49 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Ty tlaky asi fakt nemaj výzam znát hodnoty, jako po GO asi jo, ale tam je to taky zbytečný :lol_
tak zrovna tlaky jsou asi tak nejdůležitější věc, co se kondice motoru týče, takže podle mě docela význam má, znát ty hodnoty. a když se všechny válce pohybujou kolem 4 bar místo nějakejch 8-10 (nevím, kolik má biturbo mít), tak to asi o něčem vypovídá :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 1:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A kolik má tvůj Zlaťák tlaky? Nebo tátův? Já jsem to trošku hledal a u běžných atmosférických motorů by se to mělo pohybovat okolo 1,2MPa (tj. cca 12 bar). Myslím, že u BT to bude okolo 10, jak jsi psal. A hlavně: rozdíl u zdravého motoru by měl být okolo 0,5 bar maximálně.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 1:31 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jo a docela užitečná diagnostika zdroje problému je nalít do válce trochu oleje s vyšší vizkozitou, což by mělo eliminovat případnou netěsnost na kroužcích...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 1:43 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
MatesK píše:
Ty tlaky asi fakt nemaj výzam znát hodnoty, jako po GO asi jo, ale tam je to taky zbytečný :lol_
tak zrovna tlaky jsou asi tak nejdůležitější věc, co se kondice motoru týče, takže podle mě docela význam má, znát ty hodnoty. a když se všechny válce pohybujou kolem 4 bar místo nějakejch 8-10 (nevím, kolik má biturbo mít), tak to asi o něčem vypovídá :good:

hmmmm řešit u motoru, kterej žere volej tlaky je podle mýho teda dost zbytečný, natož znát jakýkoliv hodnoty. Kdyby měl tlaky jakýkoliv, tak se to GO nevyhne. Spíš mi to přijde dobrý zjistit jestli jeden válec nebo víc válců neni problémovejch, pokud ty tlaky jsou hodně podobný, tak je všechno cajk a je to jenom pořádně sjetý :)
nebo ne?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 2:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No dobře, ale to, že žere olej ještě neznamená, že je to přes kroužky...
Kdybys na to koupil věci jak housky na krámě, tak neřeknu,ale rozdrbat to zbytečně a pak řešit, kdo ti vyrobí atypické písty a kroužky, je celkem blbost a drahý špás.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 3:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
hmmmm řešit u motoru, kterej žere volej tlaky je podle mýho teda dost zbytečný, natož znát jakýkoliv hodnoty. Kdyby měl tlaky jakýkoliv, tak se to GO nevyhne. Spíš mi to přijde dobrý zjistit jestli jeden válec nebo víc válců neni problémovejch, pokud ty tlaky jsou hodně podobný, tak je všechno cajk a je to jenom pořádně sjetý :)
nebo ne?
podlě mě to zbytečný neni, tak jsem je změřil... no biturbo je to protože to má dvě turba, no a ty turba jsou pěkně mazaný.. a olejem :). no a může to žrát olej turbama :wink:

Max900R píše:
A kolik má tvůj Zlaťák tlaky? Nebo tátův? Já jsem to trošku hledal a u běžných atmosférických motorů by se to mělo pohybovat okolo 1,2MPa (tj. cca 12 bar). Myslím, že u BT to bude okolo 10, jak jsi psal. A hlavně: rozdíl u zdravého motoru by měl být okolo 0,5 bar maximálně.
svůj jsem neměřil, protože je docela pakárna dostat se k zadním svíčkám a nebyl čas. tátův jsem taky neměřil, protože ten byl pryč :). možná si ten budík koupim (měl jsem půjčenej), tak pak budu vesele měřit na všem.

Max900R píše:
Jo a docela užitečná diagnostika zdroje problému je nalít do válce trochu oleje s vyšší vizkozitou, což by mělo eliminovat případnou netěsnost na kroužcích...
lil jsem a komprese se na některých válcích zvýšila. budou KO jak kroužky, tak gufera ventilů. bude se dělat vše...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 3:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
budou KO jak kroužky, tak gufera ventilů. bude se dělat vše...

hlavně sedla, že jo..

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 4:24 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
napsal jsem, že se bude dělat, vše, takže i sedla.

jinak sedla určitě nejsou prvopříčina žraní oleje....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 4:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
napsal jsem, že se bude dělat, vše, takže i sedla.

jinak sedla určitě nejsou prvopříčina žraní oleje....
to ne ale urcite jsou nasobne vetsi pricina unniku tlaku, tak jsem to myslel :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 4:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
respektive ty gufera, na to nemaj vliv vubec zadnej, narozdil od sedel a krouzku

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 6:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:roll: tak jo

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 10:03 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
jenom 85tkm :shock:
http://www.leboncoin.fr/voitures/391808812.htm

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 10:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
za ty prachy bych radši tohle (81 tkm a vypadá na to)
http://safrane-biturbo.forumsclub.com/t ... 00km-13000

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz