Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 7:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2012 10:37 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
:shock: tojono, skoro jak nové :)

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte lis 13, 2012 12:49 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
safrane26 píše:

wtf.. typek asi prodava dve biturba a byl linej je fotit obe http://www.leboncoin.fr/voitures/391808446.htm?ca=12_s

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned lis 18, 2012 1:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.leboncoin.fr/voitures/393581686.htm?ca=7_s

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned lis 18, 2012 3:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Pekna cena,mě zatím zaujalo to černé za 13tis co ma najeto 81tis když už, tak už nějaké mega zachovale...

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon led 14, 2013 9:38 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/renault/model/safrane/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:RENAULT,mdl:Safrane/172445814.html

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2013 9:30 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
dva fešáci za pěknou prajs:

http://www.leboncoin.fr/voitures/424774199.htm

http://www.leboncoin.fr/voitures/392130295.htm

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2013 10:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A ještě jedno za fair prajs (vzhledem ke kilákům a tomu, co tam všechno má nové - třeba nerez wejfuck :-))
http://www.leboncoin.fr/voitures/394280897.htm?ca=22_s

A tady jedná hezká "socka":
http://www.leboncoin.fr/voitures/402572442.htm?ca=22_s

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2013 10:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.leboncoin.fr/voitures/438111304.htm?ca=7_s

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 1:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Švýcar :( nepřihlásitelný... Ale na přestavbu super!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 11:00 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
počkej, co to je za blbost? to je fakt možný aby nešlo přihlásit auto ze švýcarska? kterej.. to zas vymyslel :fuck:

jseš si fakt jistej? není to náhodou jen složitější a nákladnější (clo) než z EU?

fakt se mi tomu nechce věřit. a vlastně si teď ještě uvědomuju, že jsem si auto ze švýcarska málem koupil. bylo v německu, ale na CH papírech a už jsem ho měl zamluvené, ale chvíli na to jsem našel zlaťáka II, kterej byl lepší. a že bych to nepřihlásil jsem fakt netušil :shock: (no tak samozřejmě že bych to nakonec nějak přihlásil :twisted: )

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 11:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No jako nevím o tom, že by zrušili ten limit stáří 8 let pro auta dovezené mimo EU... Kdyžtak mě někdo opravte teda.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 7:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Citace ze stránky: http://www.autozoo.cz/dovoz-auta/dovoz- ... na-zakazku

Na rozdíl od Německa či ostatních zemí EU má však dovoz automobilu ze Švýcarska několik, pro někoho možná zásadních, úskalí. Jednak je Švýcarsko samozřejmě dál, takže je potřeba počítat s vyššími náklady na cestu či dovoz vozu, a jednak Švýcarsko není členským státem Evropské unie. Z tohoto důvodu se tedy na zboží, které k nám míří ze Švýcarska, vztahují podmínky dovozu zboží ze třetích zemí. V praxi to znamená, že na rozdíl od vozů z Německa, Holandska, nebo třeba z Belgie je nutné za vozidlo dovezené ze Švýcarska zaplatit 21% DPH a v případě, že vozidlo nebylo vyrobeno v některém členském státě EU ještě Clo.
O tom stáří 8let jsem četl,ale bylo to nějak v roce 2009, a několik článku na netu sem našel z roku 2005, pak bylo v tv že to zruší že si prý člověk může dovést co chce hlavně at zaplatí to DPHčko. Tak nevím no....... :roll:
Ale Německo je blíž a je v EU, kdybych kupoval tak určitě od Němců. Nejhezčí buturba se mi zdá jsou přecejenom pořád ve Francii. Poláci mají levné ale zatím jsem v polsku žádný super zachovalý kousek nenašel aspon co se Baccar a Initialu tyká. A poslední dobou jsem hodně z Polaků zklamaný, protože vše co mám z polska je sice levné ale kvalita nic moc, třeba nová židle a kuchyň nám vydržela mín jak 5 let..... No a o potravinách z polska jde také slyšet skoro každý měsíc :(

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 12:16 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Aha, no tak třeba to tak je, že to zrušili, ale i to DPH je docela opruz teda. Stačí, že vyřízení papírů vyjde na 10tku a ještě ta doprava. Ve finále to biturbo vyjde na dvojnásobek... :-(

A odkud koupit BT je fakt oříšek.
V Německu asi seženeš nejlepší, co se týče poměru cena/stav, ale zas ho tam vůbec sehnat je dost těžký. Moc jich tam k prodeji nebývá.
Ve Francii je jich nejvíc, ale cena je obecně vyšší, protože jsou to patroni a stav je hodně kolísavý, protože jsou to bordeláři a nebo totální puntičkáři, ale pak si to nechají dvakrát zaplatit.
Polsko je chudá země a tyhle auta si tam kupovali jen zbohatlíci, kteří obecně asi moc vztah k autu nemají. V dnešní době ale tyhle auta už mají většinou jen fandové, kteří jsou ale většinou bez prachů a snaží se to udržet jak se dá. Takže je třeba počítat s tím, že si kupuješ auto za dobrou cenu, ale určené k renovaci. Pro mě je to ale po zkušenostech s biturbem ta nejlepší cesta. Pokud nekoupíš vyložený šrot či bouračku, získáš totiž vcelku udržovaný kus za super cenu a za ty peníze, které ušetříš, dáš spoustu věcí do stavu lepšího, než v jakém budou na autě z Německa, byť udržovaném, ale pořád 20 let starém s nejméně 200 tis km.

Prostě biturbo=nákupní cena+nové brzdy+výfuk+oprava podvozku+turba+převodovka+spojka+kardan+oprava interiéru a laku, zejména nárazníků a přední mřížky. Nemusí to být najednou a hned, ale tyhle věci tikají jak časovaná bomba zvlášť, když s ním má někdo ambice občas nebo víc než občas jezdit :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 12:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Max900R píše:
Polsko je chudá země a tyhle auta si tam kupovali jen zbohatlíci, kteří obecně asi moc vztah k autu nemají. V dnešní době ale tyhle auta už mají většinou jen fandové, kteří jsou ale většinou bez prachů a snaží se to udržet jak se dá.


Přesně :!:
Nejlepší případ je koupit auto po hodně bohatém důchodci at už z Polska nebo Německa, možná Rakouska který měl třeba více aut a měl je stále v garáži v super stavu. Malokdy ale přece jenom občas se tato auta objeví jako pozůstalos, kdy tohle auto prodává bud manželka jako vdova, nebo rodinna pozůstalého. A pánové jsem si velice jist že ve Francii i Německu pár takových Biturb bude s tachometrem do 100tis :)

Příklad: Náš soused z ulice má 75let, má BMW7 z roku 1996 a je jak nové najeto nema určitě víc než 50tis km, protože z okna ho vidívám vyjet tak jednou za týden na nějakej nákup, hřbitov a sem tam za rodinou. Takova auta jsou opravdu Rarita ale fakt jsou....
Jo a navíc jsou i za dobrou cenu a to z toho důvodu že ovdovělé manželky neví jakou má auto hodnotu, ohodnotí jim to odhadce při dědickém řízení a takova auta jsou většinou kvůli stáří extrémně podhodnocena a znalce stav ani kiláky na tacháči nezajímají pokud jde o 17-20 let stará auta :)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2013 1:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bohužel, tohle je scénář tak před 10-15 lety. Dnes si naopak každý myslí, že má bůhvíjaký veterán a chce i za blbou 120cu, pokud je trošku ve stavu, nehorázné peníze - jakože rarita a tak. A díky internetu a serverům jako tipcars, autoscout nebo mobile.de si umí kdekdo najít, jak se ceny pohybují. Využívají toho i pojišťovny, když hodnotí cenu při bouračce. Takže na to bych se nespoléhal... :-( Spíš prostě koupit auto v průměrném stavu za dobrou cenu a počítat s opravama, ať už průběžnýma a nebo lépe rovnou s renovací. Důležité, aby kastle byla OK, zbytek se dá vcelku lehce (neplést s levně) opravit.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz