Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát lis 01, 2024 1:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hadrové biturbo?! Tak to jsem ještě neviděl...
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
odkaz

///Bóďa: grrr, zase kilometrovej odkaz na ebay kterej rozšíří stránku na kilometr :D

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 11:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tydle sedačky by se mi zrovna líbili.A ani nemuseli by být v elektrice.... :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 12:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No tak to je síla... Hodně zvláštní. Jinak krasavec, jen škoda že stojí tolik. Mimochodem ta vínová se mi na biturbu líbí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 12:37 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To bude jedna z toho mála RXE verzí ne?! Ale jako to auto vypadá hned uplně jinak. Jakoby obyčejně :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 1:22 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
To bude jedna z toho mála RXE verzí ne?! Ale jako to auto vypadá hned uplně jinak. Jakoby obyčejně :lol_
Co? Ono se jako udělalo i jiný biturbo než baccara? Nemá to tam spíš jenom měněný?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 2:11 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hejlák píše:
MatesK píše:
To bude jedna z toho mála RXE verzí ne?! Ale jako to auto vypadá hned uplně jinak. Jakoby obyčejně :lol_
Co? Ono se jako udělalo i jiný biturbo než baccara? Nemá to tam spíš jenom měněný?


Že by někdo vyměnil Baccara půl tuny kůže za todle?! :lol_ To asi těžko. Každopádně se dělali RXE biturba (zdroj: Bóďa) :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 8:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no jasny, vdyt to je normalne origos. RXE se delalo bud v ty kuzi co jsem mel ja (cerna) nebo tadykto, vzdy v elektrice, samozrejme. Toto ma byt asi pro lidi, co nemaj radi kuzi :). Ale z hadrovejch sedaček se mi líbí nejvíc

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 7:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mě taky,hned bych do nich šel,kdyby jste někdo o nich věděl :jop: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 7:11 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Toto robilo viacero automobiliek, napr. aj Fordy Cosworthy su vsetky v kozi, ale vyrobili aj latkove pre ludi co nemusia kozu. Takisto R21 2.0 Turbo, vacsina v kozi, ale niektore v latke. Poznam aj chalana so safranom ph2 initiale ktory nema kozu, ale ostatna vybava ostavala.

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hadrové biturbo?! Tak to jsem ještě neviděl...
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 7:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Max900R píše:
odkaz

///Bóďa: grrr, zase kilometrovej odkaz na ebay kterej rozšíří stránku na kilometr :D




Nejsi trochu puntíčkář ........ :lol_

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 08, 2009 8:49 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taxman píše:
Toto robilo viacero automobiliek, napr. aj Fordy Cosworthy su vsetky v kozi, ale vyrobili aj latkove pre ludi co nemusia kozu. Takisto R21 2.0 Turbo, vacsina v kozi, ale niektore v latke. Poznam aj chalana so safranom ph2 initiale ktory nema kozu, ale ostatna vybava ostavala.
To bych chtěl vidět toho chalána s initiale bez kůže, respektive toho "initiale" :lol_. To když vyházíš všechnu tu kůži, tak už to není moc initiale, jelikož initiale je o tom, že tam máš kožený elektrický sedačky, kožený dveře, spodek palubky a středovej sloupek. Zadne jine rozdily tam vlastne nejsou, takze vlastne podle toho kazdy, kdo ma tyhle hadrovy sedacky, tak ma vlastne initiale bez kuze :lol_

Plzeňák píše:
Max900R píše:
odkaz

///Bóďa: grrr, zase kilometrovej odkaz na ebay kterej rozšíří stránku na kilometr :D




Nejsi trochu puntíčkář ........ :lol_
jsem :D

ale tohle mě fakt štve, protože každej příspěvek, co si pak chci přečíst, tak musím stránku posouvat doprava, abych ho viděl celej :)

ale musím říct, že vybírat si mezi dvouma biturbama RXE, kde by jedno mělo ty černý kožený sedačky a druhý tyhlety hadrový, tak si vyberu to s hadrovejma :). když už, tak už

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz