|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 10:15 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Atilla
|
Předmět příspěvku: Celkem pěkný S. phI 3,0 `93 Napsal: stř dub 01, 2009 8:42 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 02, 2009 7:40 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Automat muze byt,ale musi jet,kdyz jede je to taky paradni svezeni
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
taxman
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 02, 2009 9:11 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm Příspěvky: 100 Bydliště: Modra, Slovensko
|
_________________ Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)
..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 03, 2009 6:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 03, 2009 7:14 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Max900R píše: hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě.
Maxíku to není o tom si myslím - spíš že hodně lidí nudí jezdění s automatem a ty ho nechtěj není to o tom že by ho shazovali(viz. první příspěvěk) ale prostě to pro ně není. Kdo říká že automat je na hovno tak je blb.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 03, 2009 8:08 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MatesK píše: Max900R píše: hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě. Maxíku to není o tom si myslím - spíš že hodně lidí nudí jezdění s automatem a ty ho nechtěj není to o tom že by ho shazovali(viz. první příspěvěk) ale prostě to pro ně není. Kdo říká že automat je na hovno tak je blb.
Tak to s tebou absolutně souhlasím, je to každého volba. Abych řekl pravdu, já mám neutrální postoj. vždycky jsem byl zastáncem manuálu, ale automat mě fakt příjemně překvapil. Ale rozhodně bych to neodsuzoval dřív, než se s tím skutečně pořádně svezu... Jediný rozdíl oproti manuálu je, že máš o kvalt míň (tím trpí dynamika a spotřeba) a musíš na to víc šlapat, aby to jelo (kvůli elektroniky a hydroměniče) a taky využívat tlačítko S a kickdown. Pak to jede jak tygr...
Jo a musíš mít v poho všechnu elektroniku a tak, já měl závadu na senzoru škrtící klapky a nechápal jsem ten rozdíl, když mi to spravili!!!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 03, 2009 9:53 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Už se těším a až se znovu svezu,teď když to máš 100%,Maxi I tak se mi zdálo,že to jelo pěkně
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 03, 2009 11:00 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Plzeňák píše: Už se těším a až se znovu svezu,teď když to máš 100%,Maxi I tak se mi zdálo,že to jelo pěkně
je to boží, dvojka a trojka od 3000 je fakt náářez!!! Navíc jsem ještě dodatečně zjistil, že mi nešel kickdown,protože jsem měl moc utažené lanko a plyn mi nedošáhl až na ten vypínač na podlaze. Takže teď když potřebuješ předjet, plácneš S na šaltpáce a šlápneš do plna. On podřadí až na dvojku a mám co dělat abych stíhal otočit volantem jak to vystřelí.
No možná to popisuju trošku nadneseně, pořád bych tomu dal na skůtru na prdel ve zrychlení, ale je to fakt o dost živější
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Atilla
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 7:52 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 7:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Atilla píše: Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.
No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 8:14 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Max900R píše: Atilla píše: Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná. No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/ Ale uz jede pekne ne?
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned dub 05, 2009 8:51 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
ToJa píše: Max900R píše: Atilla píše: Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná. No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/ Ale uz jede pekne ne?
No řekl bych, že docela jo, ale nemám žádné porovnání. Doufám, že budu moct na sraze s někým změřit síly a taky mě zajímá čas... Hele, nechceš dorazit s tou tvou Lagunou taky? Docela rád bych ji viděl.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 06, 2009 4:16 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Max900R píše: ToJa píše: Max900R píše: Atilla píše: Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná. No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/ Ale uz jede pekne ne? No řekl bych, že docela jo, ale nemám žádné porovnání. Doufám, že budu moct na sraze s někým změřit síly a taky mě zajímá čas... Hele, nechceš dorazit s tou tvou Lagunou taky? Docela rád bych ji viděl. No ono to mam daleko,sem to chtel ve straznici a vy ste nechteli ono v te moji toho vevnitr z baccary moc nezbylo,musel sem vyhazet komplet hnedy interier,jelikoz nevim kdo vymyslel len v kombinaci s kuzi kdyby dali jen hnedou kuzi tak pohoda,latka byla na mraky.Ono mam lehci auti tak bych te snad porazil,ale trosku mi cuka,tak bych ho moc nepokousel
album_pic.php?pic_id=91
album_pic.php?pic_id=90
album_pic.php?pic_id=89
Par fotek zde
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 06, 2009 4:41 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ty syčáku, tak ty uz si jezdis na tech kolech jo?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 06, 2009 4:48 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak to jo von co mi je vyčadil,jóóó!!!!!????
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|