Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Celkem pěkný S. phI 3,0 `93
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 8:42 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
zde
..až na ten automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 02, 2009 7:40 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Automat muze byt,ale musi jet,kdyz jede je to taky paradni svezeni

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 02, 2009 9:11 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Tak tomu ver :lol_ :lol: :jop:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 6:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 7:14 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě.


Maxíku to není o tom si myslím - spíš že hodně lidí nudí jezdění s automatem a ty ho nechtěj :wink: není to o tom že by ho shazovali(viz. první příspěvěk) ale prostě to pro ně není. Kdo říká že automat je na hovno tak je blb.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 8:08 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
Max900R píše:
hehe, líbí se mi, jak shazují automat lidi, co ho nikdy neměli... Ještě jsem neslyšel, že by někdo, kdo jezdí s automatem, na něj nadával. Když se s ním člověk sžije, je to to nejlepší, co může být. Neříkám do sportovního auta, ale do auta na běžné ježdění určitě.


Maxíku to není o tom si myslím - spíš že hodně lidí nudí jezdění s automatem a ty ho nechtěj :wink: není to o tom že by ho shazovali(viz. první příspěvěk) ale prostě to pro ně není. Kdo říká že automat je na hovno tak je blb.


Tak to s tebou absolutně souhlasím, je to každého volba. Abych řekl pravdu, já mám neutrální postoj. vždycky jsem byl zastáncem manuálu, ale automat mě fakt příjemně překvapil. Ale rozhodně bych to neodsuzoval dřív, než se s tím skutečně pořádně svezu... Jediný rozdíl oproti manuálu je, že máš o kvalt míň (tím trpí dynamika a spotřeba) a musíš na to víc šlapat, aby to jelo (kvůli elektroniky a hydroměniče) a taky využívat tlačítko S a kickdown. Pak to jede jak tygr...

Jo a musíš mít v poho všechnu elektroniku a tak, já měl závadu na senzoru škrtící klapky a nechápal jsem ten rozdíl, když mi to spravili!!!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 9:53 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Už se těším a až se znovu svezu,teď když to máš 100%,Maxi :jop: I tak se mi zdálo,že to jelo pěkně :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 03, 2009 11:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Plzeňák píše:
Už se těším a až se znovu svezu,teď když to máš 100%,Maxi :jop: I tak se mi zdálo,že to jelo pěkně :wink:


:-) je to boží, dvojka a trojka od 3000 je fakt náářez!!! Navíc jsem ještě dodatečně zjistil, že mi nešel kickdown,protože jsem měl moc utažené lanko a plyn mi nedošáhl až na ten vypínač na podlaze. Takže teď když potřebuješ předjet, plácneš S na šaltpáce a šlápneš do plna. On podřadí až na dvojku a mám co dělat abych stíhal otočit volantem jak to vystřelí.

No možná to popisuju trošku nadneseně, pořád bych tomu dal na skůtru na prdel ve zrychlení, ale je to fakt o dost živější :jop:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 7:52 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 7:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Atilla píše:
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.


No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 8:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Max900R píše:
Atilla píše:
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.


No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/
Ale uz jede pekne ne? :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 05, 2009 8:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ToJa píše:
Max900R píše:
Atilla píše:
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.


No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/
Ale uz jede pekne ne? :D


No řekl bych, že docela jo, ale nemám žádné porovnání. Doufám, že budu moct na sraze s někým změřit síly a taky mě zajímá čas... Hele, nechceš dorazit s tou tvou Lagunou taky? Docela rád bych ji viděl. ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:16 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Max900R píše:
ToJa píše:
Max900R píše:
Atilla píše:
Já najezdil s automatem pár tisíc mil v Umerice, kde je problém sehnat v půjčovně manuál. A na popojíždění v kolonách je skvělý, jinak mi přijde nudný. A do safrana bych ho nechtěl z obavy, že vypoví službu a oprava nebývá laciná.


No to nebývá, mohu potvrdit. Mě stála 45 tisíc... :-/
Ale uz jede pekne ne? :D


No řekl bych, že docela jo, ale nemám žádné porovnání. Doufám, že budu moct na sraze s někým změřit síly a taky mě zajímá čas... Hele, nechceš dorazit s tou tvou Lagunou taky? Docela rád bych ji viděl. ;-)
No ono to mam daleko,sem to chtel ve straznici a vy ste nechteli :D ono v te moji toho vevnitr z baccary moc nezbylo,musel sem vyhazet komplet hnedy interier,jelikoz nevim kdo vymyslel len v kombinaci s kuzi :evil: kdyby dali jen hnedou kuzi tak pohoda,latka byla na mraky.Ono mam lehci auti tak bych te snad porazil,ale trosku mi cuka,tak bych ho moc nepokousel :)
album_pic.php?pic_id=91
album_pic.php?pic_id=90
album_pic.php?pic_id=89
Par fotek zde

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ty syčáku, tak ty uz si jezdis na tech kolech jo? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 4:48 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tak to jo von co mi je vyčadil,jóóó!!!!!???? :?: :twisted:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz