Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 1:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zajímavej Safroš za zajímavou cenu
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 9:35 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
To se dneska objevilo na sauto.cz. Sice je tam závada převodovky, ale i tak je to hodně zajímavá cena. R.v. 2000!
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6881056


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 9:57 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
zrovna včera jsem na něj koukal. a zajimal by me ten motor, budto to ma papiry z novyho nebo majitel nevi ze ten motor nema uz 123 kW ale vic. takze otazka jestli je tam 12v nebo 24v...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 10:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
zrovna včera jsem na něj koukal. a zajimal by me ten motor, budto to ma papiry z novyho nebo majitel nevi ze ten motor nema uz 123 kW ale vic. takze otazka jestli je tam 12v nebo 24v...
Aha, ještě že jsem do příspěvku psal "zrovna dneska se tam objevil...":D Tak že bych si ho včera nevšiml...?
No, každopádně kbybych měl peníze živit třílitra a nevrazil tolik peněz do své výbavou super nabušené 2.2, tak už ho mám doma...;D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 1:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No zas tak výhodné to není. Dost blbě se shání oprava a repase převodovky vyjde tak na 45 tisíc a za to ho v pohodě koupíš v pořádku. Jinak to bude určitě 24 V, 140 kW. To si asi majitel popletl.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 1:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Max900R píše:
No zas tak výhodné to není. Dost blbě se shání oprava a repase převodovky vyjde tak na 45 tisíc a za to ho v pohodě koupíš v pořádku. Jinak to bude určitě 24 V, 140 kW. To si asi majitel popletl.
45 tisíc? Jsem si představoval, že to bude míň...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 3:56 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
No jak říká Max, žádná výhra to s tou převodouvkou to neni. Nechat to opravovat, to je na oběšení, takže bude lepší sehnat někde jinou. A to nebude za pár tisíc. To auto je za tuhle cenu neprodejný, tak deset dolu a pude na díly.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 1:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
zrovna včera jsem na něj koukal. a zajimal by me ten motor, budto to ma papiry z novyho nebo majitel nevi ze ten motor nema uz 123 kW ale vic. takze otazka jestli je tam 12v nebo 24v...
Aha, ještě že jsem do příspěvku psal "zrovna dneska se tam objevil...":D Tak že bych si ho včera nevšiml...?
No, každopádně kbybych měl peníze živit třílitra a nevrazil tolik peněz do své výbavou super nabušené 2.2, tak už ho mám doma...;D
já na to koukal na tipcarsu

Max900R píše:
No zas tak výhodné to není. Dost blbě se shání oprava a repase převodovky vyjde tak na 45 tisíc a za to ho v pohodě koupíš v pořádku. Jinak to bude určitě 24 V, 140 kW. To si asi majitel popletl.
myslim si ze je a repase prevodovky neni jediny reseni. da se koupit prece jina, kazdopadne muze to bejt dobrej kus naprilad na prestavbu na manual. a proc by to musel bejt urcite 24v? pokud souhlasi rok vyroby tak jo, ale majitel se mohl taky prepsat s rokem vyroby nebo podobne.

cena je myslim si perfektni, pokud teda nejde o ten starej motor
vzdyt za tu cenu se koupi sotva nejakej starej obouchanej kepl :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 3:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Citace:
a proc by to musel bejt urcite 24v?

No podle těch detailů. Třeba ty kola se dávaly jen na 24V, v tom roce už se starý motor nedával atd. Podle mě je pravděpodobnější, že se sekl ve výkonu, než že by to byla 98 a někdo na ní přehazoval kola, spletl si rok výroby atd.

Citace:
naprilad na prestavbu na manual

co bys tam chtěl dát za převodovku?V manuálu se to nedělalo.

Sehnat novou převodovku je řešení, ale já ji měl doma a stejně jsem se radši pustil do repase. Možná to byla blbost, ale chtěl jsem mít jistotu, že to bude v pořádku. Ta moje druhá převodovka byla asi už taky načatá totiž. No a jakou máš jistotu když ji koupíš někde na vrakáči? Proč by někdo vyhazoval dobrou převodovku? A druhá věc je, že těch motorů u nás je ještě míň než Šafránu :)
Starý automat tam nepasuje, je to převodovka Nissan ta nová.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 5:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
a proc by to musel bejt urcite 24v?

No podle těch detailů. Třeba ty kola se dávaly jen na 24V, v tom roce už se starý motor nedával atd. Podle mě je pravděpodobnější, že se sekl ve výkonu, než že by to byla 98 a někdo na ní přehazoval kola, spletl si rok výroby atd.
ano, v tom roce se uz stary motor nedaval, o tom se tu celou dobu bavime. mas pravdu, ty kola se davaly jen na 24v, to atd. teda nevim, fotky interieru tam myslim nebyly. nevim no, domnival jsem se, ze to muze bejt ten starej a rok 2000 je rok uvedeni do provozu, protoze je trochu zvlastni kdyz tam uvede 123 kW.

Max900R píše:
Bóďa píše:
naprilad na prestavbu na manual

co bys tam chtěl dát za převodovku?V manuálu se to nedělalo.
z laguny. no právě. samozřejmě to vim, že se to nedělalo, o to je to lákavější. nemělo by to bejt o moc složitější, než prostě vyměnit převodovku (když neberu v potaz že musíš přehodit pedály a pár blbin).

Max900R píše:
Sehnat novou převodovku je řešení, ale já ji měl doma a stejně jsem se radši pustil do repase. Možná to byla blbost, ale chtěl jsem mít jistotu, že to bude v pořádku. Ta moje druhá převodovka byla asi už taky načatá totiž. No a jakou máš jistotu když ji koupíš někde na vrakáči? Proč by někdo vyhazoval dobrou převodovku? A druhá věc je, že těch motorů u nás je ještě míň než Šafránu :)
Starý automat tam nepasuje, je to převodovka Nissan ta nová.
proc by vyhazoval nekdo dobrou prevodovku nevim, ale taky nevidim duvod, proc kdyz ji koupis tak by mela bejt spatna. ze nekdo proda nahradni dil neznamena, ze musi byt spatny. to že je ta převodovka jiná než na starym třílitru taky samozřejmě vim :roll:
jako jo, je pravda, ze tech motoru je malo, ale zase se davaly do vice modelu. proste podle me to byl idealni kousek na prestavbu na manual, coz uz jsem rikal.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 5:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Citace:
proste podle me to byl idealni kousek na prestavbu na manual, coz uz jsem rikal.

To s tebou souhlasím, kdyby se našel nějaký vhodný manuál třeba z té Laguny, tak by to byl mazec. A v Laguně se dával tenhle motor v manuálu teda jo? To jsem nevěděl....
To muselo být docela žihadlo, ono i s tím čtyřkvaltem automatem je to už docela živé.

No a s tou převodovkou jsem to myslel spíš tak, že do toho nevlezeš a představa, že budu mít to štěstí a seženu ji třeba za desítku někde na inzerát, pak ji tam namontuju (v hořším případě dám dalších x tisíc za namontování v servise), pak musím za 1500,- vyměnit olej a za další 2000,- filtr plus něco práce, pak dám další litr za diagnostiku a nastavení plynové klapky a ve finále zjistím, že je ta převodovka v háji... no to se mi zdá jako docela opruz. To je lepší ji rozhodit, zrepasovat a mít jistotu. Dělal jsem to a touhle úvahou jsem dospěl k tomu, že radši zrepasuju tu vadnou než riskovat to, že jen přehodím tu, co mám doma. A to o ní vím, že funguje! Jen si nejsem jistý, jak dlouho ještě bude.... :-(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 8:39 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ja musim vymenit olej v automatu,ty uz si to delal Maxi???
Jinak s manualem a 3.0 24v v Lagune mam zkusenosti a jede to teda hoodne slusne 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 8:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Citace:
proste podle me to byl idealni kousek na prestavbu na manual, coz uz jsem rikal.

To s tebou souhlasím, kdyby se našel nějaký vhodný manuál třeba z té Laguny, tak by to byl mazec. A v Laguně se dával tenhle motor v manuálu teda jo? To jsem nevěděl....
To muselo být docela žihadlo, ono i s tím čtyřkvaltem automatem je to už docela živé.

No a s tou převodovkou jsem to myslel spíš tak, že do toho nevlezeš a představa, že budu mít to štěstí a seženu ji třeba za desítku někde na inzerát, pak ji tam namontuju (v hořším případě dám dalších x tisíc za namontování v servise), pak musím za 1500,- vyměnit olej a za další 2000,- filtr plus něco práce, pak dám další litr za diagnostiku a nastavení plynové klapky a ve finále zjistím, že je ta převodovka v háji... no to se mi zdá jako docela opruz. To je lepší ji rozhodit, zrepasovat a mít jistotu. Dělal jsem to a touhle úvahou jsem dospěl k tomu, že radši zrepasuju tu vadnou než riskovat to, že jen přehodím tu, co mám doma. A to o ní vím, že funguje! Jen si nejsem jistý, jak dlouho ještě bude.... :-(
jj, do laguny se právě dával v manuálu. myslim si, že to nemůže být problém to předělat na manuál, vdyť jde jenom o mechanický věci, žádná elektronika. v čechách o nikom kdo to dělal nebo to má nevim, ale ten polák co jsme od něj brali nárazníky a kola z biturba, tak to dělá.

nevim no, s tim automatem mas asi pravdu, ono jich docela malo a dost se vysiraj. jako sice za 45 ooo,- 24v jen tak nesezenes, ale stejne, uz to neni tak lakavy, kdyby se musela repasovat prevodovka. proto je to naprosto idealni na prestavbu na manual, je to za super prachy a nic tomu neni, krome ty prevodovky. ale bohužel je už stejně pryč...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2008 5:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ToJa píše:
Ja musim vymenit olej v automatu,ty uz si to delal Maxi???
Jinak s manualem a 3.0 24v v Lagune mam zkusenosti a jede to teda hoodne slusne 8)


JJ,po repasi převodovky. A táta si to na základě mých zkušeností nechal vyměnit taky. Ale zde POZOR!!! Doma si to neuděláš, musí to dělat skutečně člověk, který to umí, je to poměrně složité. Tam je potřeba to naplnit, pak myslím zahřát, nechat zchladnout a znova kontrolovat nebo tak nějak. Je to docela složitý postup, musíš mít k tomu dobrý přístup ze spodu (zvedák, jama) a musí se měnit filtr a těsnění vany, což je něco kolem 2000,-.
Hlavně si dej bacha, abys nenatrefil na takového cypa mechanika jako já. Nechal jsem si po výměně motoru s převodovkou kontrolovat olej. Řekl mi, že je ho tam dost, že dolil. Po roce jsem převodovku vylágroval. Dal jsem to jinam a říkal mi, že tam byly necelé 3 litry oleje a má tam být kolem šesti. Bohužel to tomu prvnímu nedokážu, ale tahle chyba mě stála 45 tisíc.

BTW. ten druhý mi zase při montáži nedal do silentbloku na převodovce jeden šroub-teď před vánocema se mi to ulomilo, takže jsem opět nepojízdný, protože motor mi visí jen na dvou silentblocích. Jo a v té převodovce je zalomený šroub a nejde vytáhnout, takže to musí celé ven a čeká mě asi výměna skříně....
No prostě s mechanikama a servisama mám "výborné zkušenosti" :-( Takže dej pozor! Jinak olej v převodovce by se měl měnit co 50 tisíc...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2008 5:13 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Neboj necham to temhle:
www.kaps.cz
a olej bude tento:
http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove- ... 2-1L-.html
Rikas ze tam ma byt 6L oleje???Plus neco na vymenu,nejde to vypustit najednou ne???Tak koupim 10L at mam do zasoby,prace ciste mi rikali tak litr,udelaji to na pockani cca do 2 hodin :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2008 7:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ToJa píše:
Neboj necham to temhle:
www.kaps.cz
a olej bude tento:
http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove- ... 2-1L-.html
Rikas ze tam ma byt 6L oleje???Plus neco na vymenu,nejde to vypustit najednou ne???Tak koupim 10L at mam do zasoby,prace ciste mi rikali tak litr,udelaji to na pockani cca do 2 hodin :wink:


Hmm,to vypadá dobře a ani to nemám daleko. Mám to po cestě domů. :-) Díky za tip, až budu přehazovat ten pajšl do té nové skříně, tak to asi taky dám k nim. Jen se modlím, aby to šlo... Jinak jsem vyhodil 45 tisíc oknem. :evil:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz