Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2013 2:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
pěkná převodovka na štyryadvácu (překlad pro normální: na safrane v6-24v) :lol_
a i za pěkný love celkem, se mi zdá :jop:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/avantime/12036220?goFrom=list

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2013 8:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
I třeba xenony či navigace... ;)

Ale rozdělávat zrovna Avantime by byla škoda. Jinak pěkná cena, už na něj koukám třetí den. :)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2013 10:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
koukam ze koukame na stejny veci :lol_

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2013 11:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
:lol:

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2013 5:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak když se vám tak líbí, tak ho kupte a zbourejte, ja tu převodovku pak koupím :lol_
mě se prostě nelíběj vošklivý věci jen z toho důvodu, že jsou rarita, ale uznávám, že by to bylo docela barbarství tomu ukončit žicot kvůli převodovce :D každopádně 8 pětek na převodovku nemám, takže to je jedno :lol_ i když... co takhle v něm jen přehodit převodovku za pětikvalt a poslat ho dál? Jo já vlastně nemám 8 pětek tak jako tak, takže nic :smichypozemi:
xenony mám a origo navigaci do safrana nechci, pak to má děsně hnusný výdechy klimy, z kterejch provizorium jen číší :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: sob úno 23, 2013 9:53 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 22, 2010 10:25 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Skoro full
Úpravy: LPG Magic,17 alu silverstone, komplet plasty v barvě
Plány: Udělat z něj mazla,začíná se dařit
Auto snů: mám
Mě se líbí,ten zadek je teda nic moc,ale srdce auta super převodovka taky,to musí jet jak z praku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: ned úno 24, 2013 10:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
satan-da23 píše:
Mě se líbí,ten zadek je teda nic moc,ale srdce auta super převodovka taky,to musí jet jak z praku

ja jsem asi nejakej staromodni v tomhle, opravdu libej se mi prakticky jen hezký kupéčka a limuzíny, i třeba na safranu me malinko stve, ze to neni 4 dveřovej sedan, ale je to liftback. No a na netradiční auta prapodivnejch proporcí jsem doslova alergickej, třídveřový coupe MPV, jakoby coupe SUV a takový podobný zkomoleniny proste mirne receno nemusim. Jediný co se mi líbí na avantajmovi jsou přední světla a převodovka s motorem :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2013 8:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A kvůli takovým jsou všechny dobrý auta zasraný čtyřdveřový sedany! :lol_

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: šestikvalt a nějaký hovínka kolem
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2013 8:25 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:smichypozemi:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz