Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon dub 29, 2024 10:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 9:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hartge rozprodává všechno po biturbech... nedávno prodávali výstavní motor z biturba, teď tenhle testovací...
mít ty prachy... myslim, že za tu cenu to stojí, vzhledem k tomu že je novej osazenej turbama a veškerym příslušenstvím

http://www.ebay.de/itm/Motor-Renault-Sa ... 2961729557

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 8:37 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ježiš mě je blbě.... :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 8:14 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jakto, nelibi se ti? :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 9:51 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no spis sem si uvedomil, ze za 120 bych mel cely biturbo aj s novym motorem :blíč: .............. :mrgreen:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: stř pro 07, 2011 10:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to celkem jo no :)

to jsou hrozny smejdi z hartge, prej že to je soukromej prodej, že to neprodávaj oni, ale že si to tam hodil někdo jenom z jejich účtu (celkem slušný, týpek si teda zatáhne motor a ještě si ho vystaví z jejich účtu :lol_) na tom ebay... a furt mi tvrděj, že ty prototypy laguny a safrana nemaj, ze to ma renault kua... :evil:. to bi bych asi dost potřeboval žejo.. :twisted:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 12:23 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ted jsem si neceho vsiml... vidite to taky nebo jsem divnej? příruba k převodovce.. je tam nějakej mezikus. jenom by mě zajímalo, jestli to bylo v autě a meli tam úplně jinou převodovku, takže použili mezikus nebo ten motor měli jenom na stolici a ten mezikus je tam kvůli tomu..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 7:39 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
MatesK píše:
no spis sem si uvedomil, ze za 120 bych mel cely biturbo aj s novym motorem :blíč: .............. :mrgreen:


To mi asi něco uteklo ne?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 9:14 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No ten motor samo byl na jen na stolici. Takze jasny misto prevodovky to je na brzdu.

MAX: No kdybych sehnal quadru za pár, tak tam hodis tendle motor a hurá. Samozrejme kdyz mi bude stacit quadra prevodovka, coz by mohla.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 10:02 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Heh, při pohledu na ten motor mi mrazí v zádech... Jen škoda, že člověk nemá 100 litrů "navíc". :)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 10:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
aha, tak to jo... akorat přidej brzdy, mezichladič, nárazníky, výfuky, kola a eventuelně tu převodovku a vyjde ti, že je snazší koupit si rovnou biturbo :-)
S tou quadráckou převodovkou je to blbý... Dá se na tom fungovat, ale není to ono. Zvlášť, když budeš mít tak nabušený nový motor :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 1:53 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Max900R píše:
akorat přidej brzdy, mezichladič, nárazníky, výfuky, kola a eventuelně tu převodovku


mě jde primárně o biturbo motor a quadra pohon, ostatní jsou jen další součásti, které jsou modifikovatelný. Nezajímá mě samotný Biturbo jako celek od výrobce - v sérii.

Brzdy - az by prestali stacit, tak by tam šel ceskej produkt se 4/6 pistkama a to vcetne kotoucu a desticek...sada cca 30tkč

Mezichladič - buď z jakýhokoliv diesla, nebo si myslim, ze to nebude az tak otazka penez...

Nárazníky - to je pro mě uplně pasé...jestli budou fajn ale jestli ne tak je mi to fuk...

výfuky - stejně se bude dělat jinej...

kola - asi jako narazniky...stejne by tam prisly jiny..

převodovka - osobne budu radsi za kratsi prevodovku, rozhodne nemam v planu jezdit vic jak 250...prijde mi to naprosto zbytecny.....jen jde o prenos vykonu - tady nevim jestli jsou pouzity jiny materialy na Quadra/Biturbo prevodovku..

takze asi tak :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 9:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Oukej :-) Však v pohodě. 8)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2011 11:00 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
prevodovka je big problem co vim quadra ma pk7 a biturbo ma pk9 pokud se nepletu a vím že biturbo ma kvalitnějsi musi vydržet vetsi naroky na namahu diky oveckam ktere má takže pk7 z quadry do biturbna nedavat brzo odejde to same asi i spojka ,prevodovka nová nejsou u nas dostani ani u renaultu a repas stoji 75 000 a to u quadry bitturbo bude urco dražší jinak repas nikdo prevodovky 4x4 od safrana nechce delat nejsou dily ani od renaultu na prodej jedině celý repas a ten je drahý pak řidici jednotka kabelaž no pak problem se svodama original drahy hodne udelat jiny risk straty vykonu vracení se zpetnych spalin atd... prostě si stim zahravat je zbytečny když se vyměni koncovy tlumič proč ne ale co zbytek ??? zastavba jedine z rozbiteho biturba kde maš všechny dily ale jinak koupit motor je fakt krasny ale bude te to stat dalsích stovek tisic aby to bylo oka nebo to budeš delat roky aby si sehnal použite dily ja chtel kryt pod motor a renault mi rekl 7200kč hold 4x4 ma vše drahe :kladivo: ted se tesim na zimu kdy to vse otestuji :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2011 12:20 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
předem říkám, že bych nerad rozjel nějaký flame war, ale jseš si opravdu tak jistej tim, co jsi napsal? protože to není tak docela pravda :wink:
samozřejmě, k tomu abys nějakym způsobem dostal z novýho motoru a nějaký quadry fungující auto, tak bude potřeba ještě pár desítek tisích přidat, ale rozhodně základ je motor s turbama, to ostatní už jsou věci, který se daj postupně udělat. pokud jde o převodovky PK7 vs PK9, tak PK9 je "delší". některá kola pro PK9 lze použít z jiných renault převodovek PK, ale něco (už nevím co, mohl bych to dohledat) je nutné skutečně použít z PK9 (mluvím o tom, že by nebylo zas tak náročné předělat PK7 na PK9). Se spojkou si bohužel nejsem jistý, jestli má biturbo silnější přítlačák nebo ne, takže nemůžu tvrdit. Nicméně i kdyby to tak bylo, neznamená to, že brzo odejde, ale pouze znevýhodnění při tvrdém rozjezdu, kdy se dojde k většímu prokluzu a tedy k delšímu zpoždění rozjezdu než se silnějším přítlačíkem. Rozhodně to ale není věc, která by se nedala řešit, takové věci se dělají běžně na zákazku. On ani ten přítlačák na biturbu není tak silnej (s quadrou zkušenosti nemám), ale samozřejmě silnější přítlačák znamená větší přenos síly na převodovku, takže víc trpí. Jinak převodovka PK9 z Renaultu funguje tak, že jim odevzdáš starou a oni ti daj repasovanou s doplatkem asi 80 000,-, ale ceny se neustálně mění, takže už to možná bude jinak. Novou už skutečně nemaj, ale kdo by si jí taky kupoval, z nás asi nikdo (tehdy stála asi 400 000,-). A repas a přestavba PK7 na PK9 se dá podle mě udělat do poloviční ceny toho repasu od Renaultu. Stačí se informovat u někoho, kdo to dělá. Samozřejmě bez použití náhradních dílů od Renaulta, což je podle mě zbytečný.

Jak je vidět v inzerátu, i na fotkách, k tomu motoru je i řídící jednotka, i svody s turbama. Kabeláž to samý.. ale na tý ani nic neni.. co mě tak napadá z hlavy, tak snad jenom jeden drát k boost controlleru. Jinak ohledně třeba zakázkovejch nerez svodů bych neřekl, že by bylo nebezpečí zráty výkonu, ale naopak, ale jako problém bych viděl místo, protože je tam velmi málo prostoru. No nicméně to není potřeba, svody k tomu motoru prostě jsou. Používat vejfuk z ojetýho biturba mi přijde naprosto zbytečný, protože 90% už ho má stejně dělanej znovu, protože originál stojí nesmysl a je nesmysl platit takový peníze za originál vejfuk, když se dá udělat zakázkový nerez za cca 20 - 30 tkč (samodomo za cca 10 tis). Takže nevidím důvod shánět nějakej shnilej už doma dělanej vejfuk, jenom aby byl z biturba. Popřípadě Francouzi prodávají již hotový "kit" nerez výfuku na biturbo. Nicméně zrovna u turba není výfuk zas taková věda jako u atmosféry, nejlepší je prostě s co nejmenšími překážkami a co nejméně ohyby.

Kryt pod motor je na všechny safrány stejný, jenom u V6 se musí vyříznout naznačená část pro výfuk a u biturba je ještě vepředu nástavec kvůli delšímu nárazníku a je přidělaný na užíznutý origo kryt, který se dá neorigo koupit za 1700,-, ovšem neviděl jsem ho, nemůžu tedy soudit jeho kvalitu. Nicméně to nemá cenu řešit, když je to na všech safránech stejný..

Jinak intercooler se dá koupit novej už za 6000,-, pokud bysme uvažovali jiný způsob zapojení a uchycení, protože biturbí je docela malej a nízkej, aby se vešel za mřížku dole v nárazníku. Ale jak znám Matese, tak tomu by nedělalo moc problém tam jakymkoli způsobem nacpat jakejkoli jinej intercooler náranzík nenárazník :lol_, hlavně, aby to jelo :)

za mě, pokud bych chtěl kupovat biturbo, jdu rozhodně taky touto cestou. koupit ten motor a quadru. za peníze, za který by se dalo koupit nějaký biturbo, do kterýho by se muselo ještě investovat a stejně by nikdy nemělo novej motor, tak by bylo bi v dobrym stavu se všim novym nebo zrepasovanym a s novym motorem a turbama a to se podle mě vyplatí. :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001
PříspěvekNapsal: pát pro 09, 2011 1:18 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
No myslim že takhle by sis Bodo zadelal na spousta problemu vím že technicka se da uplatit zatim a snad pujde vždy ale to že se ti bude podepisovat na celem aute budou trpet dily ktere měly byt z biturba o polosach kdo ví co kardan jestli je stejny diferencial musis brat že biturbo ma mnohem vetsí kroutak než quadra jakou mam ja a že tech dilu bude vice a hlavně nikdy to nebude origo biturbo což by mě asi vadilo nejvice ja mam rád original :) a chvilku jezdit a stejnak to pak předelavat radsi pak nebrat je jedině koupit motor rozbite biturbo a peknou quadru tak myslim že by si to nejak dal dohromady ale to by furt přišlo koupit biturbo a ten motor :D a kdo ví jak co doopravdy ma ten motor za sebou kdo ví jak dlouho stal a jake usily by stalo ho dat znova do provozu jestli stalo přes deset let nezakonzervovane tak radsi nebrat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz