|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 11, 2024 2:48 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 9:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Nene, Bóďa i Mates jají pravdu. Udělat se to dá. Biturbo je jen tunning quadry, není to jiné auto. Takže komponenty, které použil Hartge a Irmscher se tam určitě dají dodělat. Zvlášť, když to nejhorší, tj. motor by byl komplet a nový. Souhlasím, že brzdy, výfuk a převodovka se dají řešit a že je nesmysl platit megaprachy u Renaultu za komponenty, které s odstupem času nedosahují ani zdaleka kvalit českých výrobců brzd a výfuků. Převodovka je kapitola sama pro sebe, tu jsem zatím neotevřel ale v nejbližší době hodlám, pokud neseženu PK9 za nějaké rozumné prachy. Osobně souhlasím s Bóďou, že je lepší překopat a zrepasovat PK7 než dát třeba 50 tisíc za starou PK9 v bůhvíjakém stavu. Jinak sám mám v biturbu PK7 a nelze říct, že by v tom autě nefungovala. Jen je prostě krátká. Její životnost se silně odvíjí od způsobu jízdy a stavu auta (rázy od špatného boost controlleru jí určitě nepřidají) a taky na údržbě-výměně ložisek, oleje atd. Intercooler se dá řešit, uznávám, ale mi bastl k Safranu prostě nesedí. To není žádný Golf, aby měl v nárazníku televizu jak kráva. Od toho se odvíjí i moje poznámka o náraznících, protože ono to není jen o vzhledu, ale i o zajištění chladícího vzduchu k mezichladiči.
Celá moje reakce na Matesovu myšlenku neměla za cíl vyvracet to, že by to šlo, ale spíš to, že to bude něco stát a dle mého názoru je investice do biturba např. s rozbitou převodovkou snazší cestou a ve finále to vyjde na stejno jako ta quadra. Vždyť třeba v Polsku se biturbo dalo koupit za cca 50 tisíc. To když vezmu, že z toho pár komponentů třeba ještě prodá (nárazníky, pokud je nebude chtít, kola, motor a příslušenství), tak to prostě musí vyjít líp. A to, že seženeš quadru v lepším stavu než biturbo je taky dost nepravděpodobné. Přece jen biturbo si ve většině případů koupí nadšenec a ne člověk, který to chce jen dojezdit...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 10:04 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
turista: hele v legální technický nevidim žádnej problém, až na vyšší výkon tam nebude nic nelegálního. a výkon ti nikdo měřit nebude. jaké díly budou trpět? jak jsem psal, převodovka je jiná jen ve zpřevodování, takže může se nechat PK7 nebo se přestavět na PK9, ale nemusí. kdybych nevěděl, že je stejný kardan a poloosy, tak netvrdím, že je možné quadru celkem jednoduše přestavět na biturbo. že by to nebylo origo biturbo by mi bylo upřímně fakt úplně jedno. ale chápu, že někdo si na tom může zakládat. já radši něco, co je postavený víceméně z novejch dílů, než origo, ale šrot, kterej je tak origo, že funguje tak z půlky. hele ten motor má za sebou 300 hodin provozu (asi ostrého, ale alespoň je zajetý ostrou metodou, což je jednoznačně plus), jsou na něm změřený komprese, který jsou ok a to, že stál mu nijak nevadí, vím, o čem mluvím, měl jsem podobný motor ve svém prvním autě (mimochodem zítra ho budu dávat do tátova auta, tak schválně změřím zrychlení se starým motorem a s tím téměř novým, který léta stál a uvidíme, jestli je lepší "origo" nebo jiný, ale téměř nový napiš tedy prosím, co konkrétně by na tom přestavéném autě trpělo jinak já bych samozřejmě taky použil origo biturbí náranzíky a intercooler použít nějakej podobnej jako je origo, akorát ne dvojitej... ale mluvil jsem o tom, že zrovna matesovi je celkem jedno, jak to bude vypadat, tomu jde hlavně o to, jak to jede , takže o dost investic míň
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 10:14 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: mimochodem zítra ho budu dávat do tátova auta, tak schválně změřím zrychlení se starým motorem a s tím téměř novým, který léta stál a uvidíme, jestli je lepší "origo" nebo jiný, ale téměř nový Ty ho budeš dávat do třílitra? A že nic neřekneš... Tak to bych měl dovalit co nejrychleji s tím blinkrem, ať je to v lati... Jináč teda sorry za OT.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 11:22 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Prostě vám se to nevyplatí, ale mě jo a už si rozumíme Jako moje idální představa, je udělat to auto z holý kastle, jenže na to potřebuju barák s garáží v teple.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 11:57 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MatesK píše: Prostě vám se to nevyplatí, ale mě jo a už si rozumíme Jako moje idální představa, je udělat to auto z holý kastle, jenže na to potřebuju barák s garáží v teple. To je slovo do pranice! Je to koníček a ty se vyplatí už jen tím, že je máš. Nemusíme vše přepočítávat na peníze. Myslím, že tenhle klub a nikdo z nás to stejně nedělá, protože kdyby jo, nejezdil by v Safranu
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 12:37 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: pát pro 09, 2011 1:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No takže když jsme si to tak pěkně ujasnili, kdy si pro něj jedeš do Hartge??? Já jen, že bych se tam rád podíval s tebou....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Novej komplet motor z biturba F000001 Napsal: ned úno 12, 2012 1:01 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|