Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte kvě 07, 2024 6:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kola
PříspěvekNapsal: ned čer 27, 2010 11:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
házejte sem prosím odkazy na zajímavý inzeráty na kola... nejlépe 17" a 18" 5x108 :)
hledám inspiraci na další rok :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 8:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
http://auto.bazos.cz/inzerat/6481942/18 ... -Volvo.php

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 11:51 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 14, 2010 9:13 pm
Příspěvky: 28
Bydliště: Teplice
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: výbava pěkná
Plány: projet s ním co se dá
Auto snů: Safrane, nejsem náročná :-)
Můžu se vás zeptat :) ... Když má někdo kola 16 nebo třeba 17, vadí to policajtům? Na autech se nesměj mít..?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 12:33 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jen teplejm policajtům :wink: :good: .... V praxi tady v Praze se mi nikdy nestalo, že by to někdo řešil.
ALE POZOR - SLYŠEL JSEM, ŽE POJIŠŤOVNY TO RÁDI POUŽIJÍ JAKO DŮKAZ, ŽE AUTO NENÍ TECHNICKY ZPŮSOBILÉ, KDYŽ TO NEMÁŠ ZAPSANÝ V TP! A TUDÍŽ TI PAK NEMUSEJÍ VYPLATIT ŽÁDNOU ŠKODU, BA NAOPAK, S AUTEM NEZPŮSOBILÝM NEMÁŠ CO DĚLAT NA SILNICI.

můj pohled je, že absolutně seru na všechny tyhle papíry atd... :good: ....já vim líp než oni, co s mojim autem je nebo ne........

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 1:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Při běžné kontrole,pokud tam nemáš nějakej extrémní rozměr do očí bijící,tak si tě nevšimnou.V malém techničáku rozměr pneu nemáš takže to nemají podle čeho zkontrolovat.Homologované nasadíš pouze na STK.Co se týče dopravní nehody má MatesK pravdu.Mohou to použít ve tvůj neprospěch a půjde škoda kterou jsi způsobil za tebou.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 3:43 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 14, 2010 9:13 pm
Příspěvky: 28
Bydliště: Teplice
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: výbava pěkná
Plány: projet s ním co se dá
Auto snů: Safrane, nejsem náročná :-)
Teplejm policajtům :D na ty si dám teda bacha... :good: Tak jo, díky za tipy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 10:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No já myslím, že kola 16 jsou na safrana normálně povolený. Možná nejsou v některých starších techničácích na phI, ale baccary je určitě měly zapsané a taky phII safrany. Táta je má psaný jako alternativní.

S těma 17" už je to horší, ty jsou psané jen u biturba a to horko těžko-mi tam napsali třeba 15" a jen v dodatku mi "těžce po známosti" dopsali alternativní 17ky. Přitom tam patnáctky vůbec nejdou namontovat, ale v policejních análech jsou patnáctky a přes to nejede vlak. Klasika Česko no. :-(

Je fakt, že po tom dost šli i když jsem nebyl viníkem nehody. Naštěstí na starém Safrane a v zimě, takže jsem tam měl origo kola. ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 10:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no, že by měli všichni zapsaný 16" o tom teda nevim (zatim jsem se s tim nesetkal), jen u baccar a initiale (tam je to jasný, kdyby je neměli zapsaný, tak by "nemohli" jezdit)... jinak teda jdou určitě dodatečně zapsat na 3,0 12v, 2,5 20v a 3,0 24v (motorizace baccar a initiale, renault to ma v tabulkach a povoli to), tim ostatnim si nejsem jistej. kazdopadne ty 16" asi zas tak nikdo zkoumat nebude, ale vim o pripadu, ze se pojistovna i policajti cukali jen kvuli kolum pri nehode... (saxo vts a na tom 16" nebo 17", uz nevim)

záleží prostě jen na ouředníkách, kamos ma u staryho trilitra normalne jako alternativu 225/45/17, tak az budu prihlasovat zlataka tak to chci zkusit zapsat do myho technicaku, udajde by to takovou fintou melo jit...

hlavne ze na kazdou koktavku zapisou klidne nejaky kola 10Jx18 s pneu 195/xx/18, ale vubec nevadi, ze kolo dre a guma je do áčka jako prase... hlavne ze je k tomu typovej list

mozna uz jsem rikal, ze jsem to cele zjistoval a treba pan, specialista na tuto poblematiku, z Renaultu (asi po 100-násobném přepojení po telefonu) mi tam hledal v tabulkách a strašně se divil, jak že velký kola to tam chci dát (225/45/17), jak kdybych tam dával 20" nebo co... že na B544 tam má maximálně tak 205/60/15 (který mimochodem občas bejvaj zapsaný origo) nebo 205/55/16, čímž myslel baccaru. snažil jsem se mu vysvětlit, že zrovna koukám do dobovýho katalogu doplňků od Renaultu, kde jsou moje kola na safranovi, tak prej, ať to zkusim v německu, a přesně v tom okamžiku mě to přestalo bavit :lol_

takže je s nima sranda, že se tam nedaj zapsat ani originál kola... úředníci si tam píšou co chtěj... ještě jsem se snad nesetkal s nezprasenym techničákem od safrana...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2010 7:23 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 14, 2010 9:13 pm
Příspěvky: 28
Bydliště: Teplice
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: výbava pěkná
Plány: projet s ním co se dá
Auto snů: Safrane, nejsem náročná :-)
Těším se tedy na střet s poldama :D když už sem takhle zkušená tady od vás... díky za tipy a rady... a jen tak btw: jaký jdou největší kola na Safrana? 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2010 8:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Největší origo Safrane kola jsou 17", ale někteří borci tam dovedou nacpat i 18" (třeba z VelSatise) to je ale už moc nízký profil pneu. Ideální jsou 16" třeba Initialky. S úřadama je v česku guláš a svíčková dohromady :lol_ no coment........

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2010 9:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no "borci dovedou nacpat".... sundas puvodni, nasadis novy na stred, das srouby a utahnes :lol_

Klaro, vis vubec, ze jsi malem mela 18"? :D

jen tak pro info, Klara ma ET 35 :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2010 10:22 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak borci nemyslite neco takovydleho :lol_ :lol_ :lol_ :lol_ :lol_

Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2010 6:45 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 14, 2010 9:13 pm
Příspěvky: 28
Bydliště: Teplice
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: výbava pěkná
Plány: projet s ním co se dá
Auto snů: Safrane, nejsem náročná :-)
Bóďa píše:
no "borci dovedou nacpat".... sundas puvodni, nasadis novy na stred, das srouby a utahnes :lol_

Klaro, vis vubec, ze jsi malem mela 18"? :D

jen tak pro info, Klara ma ET 35 :lol_



nevím co je ET35, ale určitě mi to rád řekneš :) myslíš jako že sem jezdila s 18"? nebo sem je tam měla jenom nasazený.... o ničem nevím :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2010 7:07 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
No někde sundat původní nasadit nový jen tak lehce nejde. záleží jaké jsou to kola a jake pneu, já měl třeba problém i s 225/45 r17 v zadu mi drhlo ET38 o brzdiče, musel jsem koupit ET48, pak to chytalo o blatník, ten jsem musel zahnout dovnitř (ten lem) pak mi ve předu drhla guma o spodní plasty při plným vytočení kola, musel jsem posouvat celou spodní plastovou lištu. nooo nedovedu si představit jak složitě bych tam dával gumy 235 když už ted vzadu u phII mám už jen 1cm místa. je to už moc natěsno. A už i ty 225/45r17 mi příjdou hodně tvrdý, nižší už musej hodně trápit tlumiče.
Ale u Phase I je vzadu na kolo o něco víc místa ne?

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kola
PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2010 9:12 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no prave, takze to vubec neni o tom, jestli je to 17" nebo 18", vyjde to nastejno. musis resit jen sirku, ET a samozrejme patricny rozmer pneu. :)

nebylo to s tim tvym ET spis opacne? et 48 drhlo o brzdice (coz zalezi jen na designu paprsku danyho kola) a et 38 drhlo o lemy?

jinak prave ze na phase II je vzadu vic mista, protoze phase II maj strasne vysokou prdel, takze treba 235/45/17, ktere na phase I drely jako prase, tak na phase II nedrou, protoze az k lemu se kolo propruzi jen v extremni situaci.. ono taky dost zalezi na vyrobni pneu, kazdej ma 225/45 jinak siroky...

KlaraK: ne, ale malem jsi je dostala asi mesic pred srazem... pak z toho nejak seslo. jinak ET je vzdálenost od dosedací plochy kola (ta plocha, která dosedá na náboj kola, na kotouč) k ose kola (osa šířky kola), takže ET vlastně udává, jak kolo poleze ven nebo dovnitř. čím nižší ET, tím leze kolo víc ven.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz