Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř říj 24, 2018 2:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2018 7:38 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm
Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
https://auto.bazos.cz/inzerat/86796203/ ... 0i-4x4.php
Starý známý neprodejný šafrán. Majitel má pořádnou výdrž a začíná mít i smysl pro humor, když se dívám na tu cenu :-)
Objevuje se i nová taktika, "nedaří se mi prodat, tak zvednu cenu" :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: ned kvě 27, 2018 3:59 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1652
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Je to solidní degeš, minule sem mu volal - cena dohodou - no a on prej 50 tisíc :good: to mi jako vyrazilo dech :lol:

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2018 8:34 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pon led 12, 2015 12:57 pm
Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Teď zkouší nabízet za 40... Obdivuju ale jeho vytrvalost, dávat tolik let měsíc co měsíc ten inzerát :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: pon zář 10, 2018 11:26 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1652
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
myslim ze to tam je nejak automaticky...nejradsi bych byl kdyby mu ho nekdo ukrad :lol_

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2018 5:12 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pát zář 07, 2018 8:23 am
Příspěvky: 14
Bydliště: Beroun
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: nevím
Jen tak ze zvědavosti, zvládl by tu někdo sepsat reálnou hodnotu Safranů podle motorizace a generace? Tuhle jsem viděl na bazoši Phase II 2.5 20v - vypadal vcelku topově, chtěl za něj 50 a už tam není

_________________
Nikam to není daleko... Safranem

Renault Safrane 2.5 20V - Dark Blue ( 1999 )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: stř zář 12, 2018 11:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 532
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ano ten za 50tis z ostravy Svinova se prodal.
Reálná cena :?: No to je dobrá otázka. Reálná cena je prostě v podstatě ta nereálná....
Safrani se prodavali jako ojetý vždy podhodnoceně a zhruba od roku 2008 (hezky 10-12let stary safran šel sehnat okolo 60tis) se prodavali hluboce nedoceněné a to z důvodu:
1. Málo lidí je znalo a proto neznalci je v bazarech prostě obešli.
2. Velká a luxusní auta (ne-luxusních) značek jdou všeobecně v bazarech hůře prodávat, ale dokonce ty méně luxusni značky maji problem prodat i ta uplně nová. Proto i když jsou to auta výborná, prodá se jich mnohem méně než (Audi, BMW, Mercedes) nejlepším příkladem je snad VW Phaeton jenž byl kvalitní, ale prodalo se jen zlomek toho co luxusních značek a to prostě jen proto že měl na kapotě VW. Stejně tak třeba KIA Opirus, Lancia Thesis, Safrane atd atd...
3. Lide co je neznaji vubec netuší jak se v nich jezdí a ti co alespon tuší tak se pro změnu bojí složitosti a oprav, proto jdou na odbyt třeba Fabie ( a proto jsou ceny Fabii, Octavii naopak nadhodnocené, i když jsou kvalitou, zpracovanim, proste všim uplně někde jinde)

Se Safranama to už prostě končí uplně stejně jako se všema podobnýma autama.
Seženeme časem pár vraků za 5-10tis na dojetí (to si většinou koupí někdo na stavbu domu bohužel na zničení kdo proste jen potřebuje velky auto a pak ho dá do šrotu. :roll:
A pak se občas objeví nějaký ten opečovávný kousek bud třeba jako pozůstalost po seniorech nebo leštěnky po fandovi a cena tady těhle TOP kusů bude ted nějaké roky už jen a jen stoupat ( tak jako ted ceny Super kousků třeba Škoda 1000MB, 110LS v super stavu i nad 200tis KČ.)
A cena těch TOP Safránů bude prostě podle toho kdo bude ochoten je za kolik koupit. Můj osobní odhad je, že ta reálná cena TOP kusů bude okolo oněch 50-60 tis. Baccary a Initiale mohou jit klidne až ke 100-120tis a Biturba se mohou dostat i ke 300tis.
Ale je to podobné jako u veteránů pokud někdo chce nějaké auto ktere už nejde sehnat a je jich už jen pár, tak prostě pokud na nej má tak ceny pak jdou na dražbách i do milionů.

Třeba Já kdybych natrefil na V6 Baccaru po 1.majiteli, která by byla v TOP a původním stavu najeto do 100tis byl bych ochoten smlouvat i ke 150tis, prostě každý má tu latku nastavenou jinak kolik a za co je ochoten dát :wink:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale modrá (1998) - kompletní renovace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2018 8:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1652
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Je to tak. Bohužel Safrane má díky primitivům v servisech a Renaultu samotnýmu špatnou pověst a každej se ho bojí. Přitom bezesrandy to auto vydrží neskutečný věci. Samozřejmě má pár slabých míst, jako kazde auto, ALE nastesti jsou to melo podstatne veci - jako napriklad klapka privodu vzduchu z venku se sere naprosto zpravidla. Ostatni jsou lehce resitelny zavady- krome biturba :)

Jak rika Tomik, tak ja sem ted koupil za 25tkc RXE V6 nabourany na zadek, ze to melo ohnuty i nosniky. Vsichni prede mnou chteli slevy tak to pan nedal. Jenze je tak zachovala, ze tech 25 bylo jeste malo v podstate. Kdyby to byl posranej baworak treba E36, tak by stalo treba 120tkc. Na jednu stranu je to skoda, ze Safrane nikdo nedoceni, ale na druhou stranu si to diky tomu muzu dovolit jich mit vic atd. Mam ale treba i dve PhII kazdou po cca 7tkc a uz sem na nich najel dohromady cca 50tkc a menil sem akorat desticky a olej. Jo a packu svetel. A kdyz si vezmes ze se daj koupit ty auta na dily za stejny prachy zjistis, ze tady urcite odsud par lidi, ale i z republiky, jen cekaj az se objevi dobrej kus a hned pro nej jedou, protoze to auto za ty prachy je neskutycnej kauf :D :good: Kdyz to presne srovnas treba s debilnim passatem, kde dily stojej raketu, interier se rychle kurví a pohodli je tam samozrejme daleko mensi, tak ten te vyjde prosim na treba 50tkc nejakej +- normalni stav. Safrany dneska stojej v dobrym stavu PhII okolo 20tkc. :D

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šafrán "4x4" na prodej
PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2018 10:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 532
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Jojo, přesně tak :wink:
Jen díky Nám a všem těm velkým srdcařům co mají k Safranum prostě určitý cit se tahle auta zachovají ještě na hodně let, bude jich málo, :roll: ale budou.
A pouze kvůli všem těm fandům co sbírají (nejen stará auta) je spousta srazů veteránů, muzeí, spanilých jízd, setkání na hradech a zámcích. Bez nich by to prostě nebylo.
Mates se svým Safrane parkem toho jasným příkladem. :good: :good: :good:
Pokaždé když vidím někde hezký kousek za nějakou tu podhodnocenou cenu, nutí mě to ho jet "zachránit,,
Akorát člověk musí mít prostory, staré suché stodoly nebo garáže, protože jak to někde jen chátrá pod plachtou na zahradě není to hezký pohled.
Další strašák je povinný ručení protože aby auto bylo v kondici musí alespon párkrát do roka jezdit, přes zimu samozdřejmě do depozitu, kde bohužel pořád zvedají poplatek za uložení značek (ted už 200kč auto).
No a v neposlední řadě chystaná šílenost - EKO Daň.... Každý rok poplatek ze stareho auta, kdy by se za euro2 platilo i 4000kč ročně Euro1 - 8000...... podle různých návrhů. Tohle kdyby prošlo byl by konec všech těch skvělých starých aut. A toho se také nejvíce obávám. Pozitivní je snad už jen to, že v roce 2023 se konečně první Safrani dočkájí statusu Veterán (30let stará auta) A to bude jediná možnost jak je ve větším počtu zachovat bez vyhazování peněz státu.
Další varianta co mě napadla pokud by ta zlodějna prošla dříve než v roce 2023 je převést auta na někoho příbuzného, nebo hodně dobrého známého na Slovensku a provozovat je v česku jako Slovenská.
A poslední super extra blbost! Neustálý tlak EU na povinné technické prohlídky každý rok pro vozy starší 10ti let......

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale modrá (1998) - kompletní renovace


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz